ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

** کودک من **

عشق مامانی ...

1392/10/28 11:48
نویسنده : مامانی *نی نی *
1,654 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ابوالفضل عشق مامان

خوبی کوچولوی من ....

تو این چند وقته ننوشتم شاهد تغییراتی از تو عزیز دلمون بودم

یکی اینکه توی ٢٧ آذر ماه فهمیدیم پسر کوچولومون بدون کمک یه کم میشینه ولی اگه حواسش باشه ولش کردیم یهو کج میشه قربونت برم ....

بعدش اینکه پسر خوشگلم که شما باشی دیگه کاملا با روروک راه میری و همه جا میری ...

همه چی رو دستت میگیری و باهاشون بازی میکنی و هی تکونشون میدی ....

٥ دی ماه بود که فهمیدم جیگرم بلده سر سرسری کنه واااااااااااااااای اگه بدونی چه حالی داشتم پسرم وقتی سرمو تکون دادم و گفتم سر سری تو هم سرت رو مث من تکون دادی و سر سری کردی از خوشحالی سریع به بابیی گفتم کلی ذوق کردم و قربون صدقه ات رفتم عزیز دلم

١١ دی ماه هم واکسن ٦ ماهگیت رو زدیم و خدارو شکر نه تب کردی و نه درد داشتی ...وزن ٦ ماهگیت هم ٩ کیلو بود عزیز دلم

 

بازی مورد علاقه ات اینکه که وقتیمن چهار زانو نشستم میزارمت رو پاهام خودت پاتو میزنی زمین و خودتو جلو عقب مینی اونم با چه سرعتی فدات بشم من  عاشق این بازی هستی و کلی مخندیو با صدا ذوق میکنی

کارای دیگه ایی که انجام میدی وقتی میزارمت رو بالش تا نصفه بلند میشی میشینی و نمیخوای بخوابی آرنجات رو میزاری رو بالش و نصفه بلند میشی و زور میزنی ...وااای که چقدر عشق میکنم کار جدید ازت میبینم ...

 

بقیه توی ادامه مطلبه فراموش نشه

 

دیگه کاملا پستونک خور حرفه ایی شدی هااااااااااا خودت در میاری خودت میزاری

توی خواب کلی غلت میزنی و اگه سر راهت به چیزی برخورد کنی یهو گریه میکنی هیچی نباید سر راهت باشه تا راحت بتونی غلت بزنی ..

غریبه ایی میبینی کلی اول خیره میشی بهش و نگاهش میکنی یه نگاه به اون و یه نگاه به من  اگه خوشت نیاد یهو گریه شدید میکنی

ماشالله صبح ها خیلی سرحالی و حسابی خوش خنده بهت میگن گل خندون قربونت برم من

هنوز خبری از دوندونات نیست ...

عاشق سوپ خوردنی و خیلی دوست داری الان چند وقتی هست که بهت میدم امروزم بهت آب هویج دادم اول با شک خوردی و یه کم بدت اومد ولی بعدش خوردی تا تهش ....توی سوپت سیب زمینی و هویج و برنج و عدس و گوشت و میزارم و یه پیاز درسته و بعد پخت درش میارم ..هر چی هویجش بیشتر باشه بیشتر دوست داری ...و سرلاکم دوست داری

امروز هم یه حرکت جدید دیدیم ازت اونم این که وقتی مامان جون گذاشته بودت روی پاش گفت که تو به زور چشماتو میبندی وااااااااای که چقدر خندیدیم خیلی باحال بود قشنگم به زور پلکات رو فشار میدادی رو هم مثلا میخوای بخوابی ...منم کلی اومدم بوست کردم

یه چیزی از بالا میارم سمت صورتت فکر میکنی  الان ول میشه یهو چشماتو میبندی فکر میکنی الان میافته

تو اتاقت که میریم نمیدونی کدوم ور رو نگاه کنی سرت به همه طرف میچرخه تند تند

وقتی تو بغلم هستی و شیر میخوای سرت رو میزاری رو شونه هامو محکم خودتو فشار میدی و جمع میکنی لبات رو میمالی رو شونه هام ....

قطره آهنت رو از پایان ٦ ماهگیت شروع کردم و دارم بهت میدم خیلی خوشت نمیاد ولی خب میخوری ....

بار اولیکه بهت سوپ دادم وقتی قاشق میذاشتم تو دهنت پوف میکردی و همه رو میپاشیدی اینور و اونور ....همه خنده اشون گرفته بود و پیش همه خودتو جا میکنی قربونت برم که انقد خوش اخلاقی عزیزم ....

امروز به مدت ١٠ دقیقه کامل نشستی خودمم کنارت میشینم و حواسم بهت هست که نیافتیتا میخوای یه کم کج بشی خودتو کنترل میکن تا تعادلت رو حفظ کنی و نیافتی بعد ١٠ دقیقه دیگه بغلت کردم که کمرت درد نگیره عزیزم ...

وقتی صدای آهنگ روروکت در میاد سرت رو باهاش چپ و راست میبری مث سر سری کردن و خودتم میخندی وااااااااای که خیلی دوست دارم و عاشقتم

موقع عوض کردنت وقتی شلوارت رو در میارم با شلوارت دالی بازی میکنم و هم کلی میخندی ...

 میخواییم بریم بیرون وقتی لباس میخوام تنت کنم میفهمی و صدات در نمیاد و همونطور ساکت میمنونی تا لباسات رو تنت کنم

شبا بدون بالش راحت تر میخوابی چون وقتی رو بالش هستی نمتونی درست غلت بزنی

همچنان خیلی عرق میکنی مخصوصا موقع واب و وقتی تلاش میکنی و بازی میکنی موهای سرت خیس خیس میشه ...

راستی ٣ روزه پیش٢٦ دی ماه  برای اولین بار تنها بردمت حمام قربونت برم عاشق حمامی وقتیب میریزم روت کیف میکنی

ببخشید گلم قاطی نوشتم هر چی به ذهنم  میومد نوشتم ....

حالا بریم سراغ عکسای گل پسری توی این مدت

 

 

عاشقتم با این خنده های نازت ...

 

ببین چه ناز نشستی عشقم دیگه تقریبا کامل میشینی و طولانی ولی بازم حواسم بهت هست یه دفعه کج نشی عزیزم ....البته خودت خیلی سعی میکنی خودتو نگه داری

 

 

ای جان دلم با اون لبخند زیر پستونکت

 

به کجا نگاه میکنی عسل مامان عاشق این عکستم

 

حالا اینجا یه جا شکلاتی گذاشتم جلوت و سریع تو فاصله چند ثانیه این جوری میشه جا شکلاتی فدای دستتای کوچولوت بشم

 

بعد یه نگاه به من میکنی تا خیالت راحت بشه کاری به کارت ندارم

 

بعد دوباره به کارت ادامه میدی

 

البته قبل از اینکه بندازیشون زمین همه رو اول میکنی تو دهنت و امتحان میکنی و بعد میندازی زمین

 

و عکس آخرم هنرنمایی کار خودمه هههههه

 

 

بلاخره تمومش کردم ...

راستی دیشب عروسی دعوت بودیم پسرم تا وارد تالار شدیم بغل مامان جون بودی اول به همه نگاه کردی و یهو یه بغض شدید اومد رو لبات و دو تا دستات رو سمت من دراز کردی و خودت رو کشی جلویی که بغل کنم غریبی کردی عزیزم فدای اون بغضت برم که دلم کباب شد برات سریع بغلت کردم

ولی انقدررررررررر ذوقیدم که منو میخواستی که نگووووووو

 

الانم گشنت شده باید بیام بهت شیر بدم تا دفعه بعدی بای گل پسرم

 

 

پسندها (1)

نظرات (18)

نسرین وبلاگ عزیزدل مامان بابا
28 دی 92 8:32
سلام ارزوجون. سارام دلدرد داره شما واسه ابولفضل کوچولو قطره چی واسه دلدردش میدادی؟ یادمه توپست یکماهگی گفته بودی قطره واسه دلدردش میدادی زودخوب میشد. منتظرجوابم دوست من.
MYcs5W1of00sI641VNYjiu8yTjPnGDG4Idp20ywj75pH52cE155sJE0WQmOKzl0HppIMf_3ky97JB-pvjwur34AZAqHtMJduNx3I4yhGQXw.
8 بهمن 92 17:31
آفرین پسر زرنگ که میشینی ماشالله چه پسمل نازی داریم ماااااا سلام ممنونم .....میشه ادرس بزارید و اسم .....!!!!!
مامان نفس طلایی
11 بهمن 92 14:22
سلام عزیزم ماشالله به پسری نازت چقدر اقا شده ... دیگه باید دامادش کنی هااا مخصوصا با کت بابایی اش خصوصی
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
11 بهمن 92 14:43
اااا چرا اسم و آدرسم اینجوری اومده؟؟ نظر قبلی من بودم آرزو جونم
مجله اینترنتی ژاو
27 بهمن 92 13:32
با سلام دوست عزیزمن سارا هستم. مطالب خانوادگی قشنگی نوشتی واقعا خسته نباشی.خوشحال میشم اگه تبادل لینک کنی تا همیشه تو پیوندای هم باشیم .جای یه هدر قشنگ از بچه ی قشنگت هم تو وبلاگت خالیه.برای سازماندهی وبلاگت میتونی تماس بگیری.نمونه کار همون وبلاگ خودمون هست
♥ مامان آینده ♥
30 بهمن 92 11:14
سلاااااااام عزیزم خوبی؟!!! گل پسرت خوبه....؟!! ماشالله عزیزم چه ناز شده خدا حفظش کنه..... عکسای قشنگی گذاشتی مخصوصا اخری خیلی با مزه اس افرین مامان خلاق..
کاکل زری یا ناز پری
6 اسفند 92 11:38
وووووووووووووواییییییی موشموشک خالههههههه چه نانسی توو خدا حفظش کنه ماشاالله
darya
7 اسفند 92 11:51
سلام عزیزم خوبی؟ ماشالله به گل پسرت خیلی نازهههههههههههههههه بوووس به ما هم سر بزنی خوشحال میشیم
خــالـه هـانی
9 اسفند 92 13:29
سلام مامانی خوبی اقایی شده واسه خوووودش نبودم ببخشید سرنزدممممم
تنهـــا
28 اسفند 92 17:28
salam mamani khobiiiii sale nooot mobarak pisha pish ninita beboooooooos
مامان منتظر
28 فروردین 93 10:53
سلام خانمی.خوبی؟گل پسرت خوبه؟کجایی چرا نمیای دلمون برات تنگ شده
اتی
30 فروردین 93 22:57
سلام خوبی ابوالفضل خوبه اپم
اتی
2 خرداد 93 20:13
سلام اجی ابوالفضل نازه خوبه عکس قشنگی گرفتی براش
مامان یگانه زهرا
11 تیر 93 16:19
کجاییییییییییی خانووووم خیلی غیبت داری تولد گل پسری مباااااااااااااااااااااااارک باشه
♥ مامان آینده ♥
27 مرداد 93 23:02
سلام عزیزم خوبی؟! ببخشید یه چن وقتی نبودم....!!! مثل اینکه شما هم نیستی هااا....!!! انشالله هرجا هستی لبتون خندون باشه...... سلام عزیزممم اره یه مدت نشد بیام اسباب کشی و اینا بعدم گل پسری نمبزاره زیاد سر لب تاب بشینم با گوشی هم نمیشه پست گذاشت
مامان منتظر
13 آبان 93 11:43
وای خانمی نمیدونی چقدر خوشحالم که دیدم اومدی دوباره.واقعا نگرانت شده بودم منتظر عکسا و مطلبای جدیدت هستیما. انشالا همیشه سالم و سلامت باشید
♥ مامانِ علی کوچولو ♥
22 آذر 93 22:31
سلام عزیزم خوبی؟!! چه خبرا؟!! خیلی وقته وبتو آپ نکردی ها....!!! من اومدم با عکس پسرم علی...!! اگه دوست داری بیا ببین....
مامان منتظر
28 بهمن 93 13:03
دوستی چرا وبتو اپ نمیکنی؟؟دلمون تنگ شده برات.برای ابوالفضل کوچولو . تنبل شدیا