ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

** کودک من **

برنامه این هفته

1390/11/16 20:18
نویسنده : مامانی *نی نی *
506 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جونم

خوبی ... از اون بالا ها چه خبر ... ؟ عزیزکم امروز امتحانای من و بابایی تموم شد و صبح زود ساعت ٦:٣٠ بلند شدیم و حاضر شدیم و ساعت ٧ هم راه افتادیم ...بریم دانشگاه انقدر خوابمون میومد که نگو اصلا دوست نداشتم از اون رختخواب گرم بلند شم ولی چاره نبود عزیزم باید میرفتیم ... خلاصه رفتیمو امتحان دادین خدا رو شکر راحت بود ... و یه دوری تو خیابون ها زدیم .. و بعد اومدیم خونه ... از اونجایی که صبح زود بلند شدیم و من که عادت به خواب بعد از ظهر نداشتم انقدر خسته بودم که یه ٢ ساعتی خوابیدم انقدر چسبید که نگووو....فسقلی من یه خبر من و بابایی ایشاا... اگه خدا بخواد ٥ شنبه  میخواییم بریم .... تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیخونه مامان جون (مامان خودم ) و خونه خاله ها ٢١ همه خونه خاله ناهار جمعیم   تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی... خیلی خوش میگذره کاش تو هم بودی تا یا پسر خاله ها و دختر خاله ها و دختر دایی با هم بازی میکردید تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیو منم لذت میبردم .. و قربون صدقه ات میرفتم... اگه آخر این هفته یه دو سه روزی بهت سر نزدم ناراحت نشی  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیمامانی هااااا قول میدم تا اومدم بیام پیشت .. زوده زود میام .باشه دردونه من .....؟ دلم خیلی برات تنگ میشه .... تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

                                             

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آینده
16 بهمن 90 23:01
سلام دوست جدید من ! از آشنایی با شما خوشحالم ! وجه اشتراک ما زیاده ها ! من لینکتون کردم .
مامان ارمیا
17 بهمن 90 12:15
سلام. تا الان که میومدین و نظر می گذاشتین فکر می کردم که یکی از دوستهامه ولی تازه متوجه وب شما شدم. از آشناییتون خوشحالم. ایشالله یه نی نی ناز خدا بهتون میده.
مامان ترنم کوچولو
19 بهمن 90 11:12
خوش بگذره
كاكل زري يا نازپري
21 بهمن 90 18:58
اخي انشاالله هميشه موفق باشي گلم بعد از امتحانات تفريح اين مودلي خيلي ميچسبه