ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

** کودک من **

حرف دل...♥ ♥ با نی نی و خدای مهربون

1390/12/1 12:33
نویسنده : مامانی *نی نی *
2,461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم

سلام عزیزکم سلام کوچولوی من ...خوبی .. خوشی ... عزیزم ... امروز باز اومدم تا باهات صحبت کنم تا تا حرف دلم رو بگم که چقدر دوست دارم و بی صبرانه منتظر اومدنت هستم و بگم که خیلی بهت احتیاج دارم و فکرم همش شده تو ...تو ...تو ...تو خوشگل مامان و بابا , عزیز دلمون.. اومدم باهات صحبت کنم مث یه مادر و فرزند ... اومدم بهت بگم که مامان و بابا هر وقت تو رو خواستن زیاد منتظرشون نذاری هاااا...آخه میدونی خیلی دوست دارم زوده زود بیای و با دیر اومدنت ما رو نگران نکنی تو که اون بالا بالاهایی از خدای مهربون بخواه وبه خدا بگو که مامان وبابام رو زیاد منتظر نذار و منو زود بهشون بده .. باشه فسقلی ..؟؟؟ الان که فکر میکنم با خودم  میگم اگه یه وقت اومدنت طول بکشه چی ....( خب اون موقع شاید صلاح نبوده دیگه ..)....وااای نه عزیزم زود بیا پیشم ..آخه مامانی تند تند دل تنگ میشه و .......نگران تا دلتنگ میشه به تو فکر میکنه

 

 خدای من خدای خوب و مهربون... خدایی که همه لطف و نعمتت شامل حال ما شده اومدم تا این بنده حقیر بهت بگه که خدای رحمان و رحیم تو بزرگی ... تو کریمی .... تو بخشنده ایی... خواستم بگم که اگه صلاح دونستی و ما رو لایق دیدی زیاد منتظرمون نذار ... ویه فرزند سالم و صالح بهمون بده ...خدایا همه چی به خواست خودت بستگی داره ... من بی صبرانه در فکر به آغوش کشیدن فرزندم هستم  خدای مهربون ما خیلی دوستت داریم  و  من و همسرم بابت همه چی ازت ممنونیم ...(مادر و پدر آینده البته خدایا اگه خودت بخوای .....! )  خدایا خیلی های دیگه هستن که چند وقته منتظرن و زندگیشون منتظر یه نی نی سالم و صالحه و جای یه کوچولو تو زندگیشون خالیه  از همین جا دعا میکنم که همه ی اونا هم صاحب فرزند بشن ....

آمین یا رب العالمین

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان الی
27 بهمن 90 11:14
سلام عزیزم
ولنتاین تو هم مبارک
راستی من صدای قلب نی نی رو شنیدم و برای همتون دعا کردم
ایشا... به زودی این حس خوب و عجیب رو تجربه کنی
بوسسسسسسسسس



مر30 عزیزم .... خوشحال شدم . ممنون از دعات من آدرس وبت رو ندارم ممنون میشم اگه بذاری .....



نسرین
27 بهمن 90 12:52
خصوصی داری
نایسل
27 بهمن 90 16:44
ایشالا تجربش میکنی عزیززززززز دلممم بووسسسسسسسسسسس
الهه
29 بهمن 90 17:05
خيلي جالب بود.مرسيييييييييييييييييييييييي
ناشناس
1 اسفند 90 15:21
سلام عزیزم خوبی امیدوارم یه فسقلی سالم و تپل مپل از طرف خدا بهت برسه و انشا اله همه طعم مادر شدن رو بچشند امین
نسرین
1 اسفند 90 20:35
سلام ناشناس عزیز. میشه خواهش کنم این دعای قشنگتو واسه من هم کنی؟؟ ممنون.
پانیذ
1 اسفند 90 23:04
سلام عزیزدل وقتی می یام به وبت سر می زنم حسابی حس نزدیکی با قلب مهربونت رو دارم. چیزایی که می نویسی همون حرفای دل منه که نمیتونم به قشنگی تو نازنین بیان کنم. موقع دعا فراموشم نکن عزییییییییییییز مهربووووووووووووووووووووووووووووووووووون
مائده
2 اسفند 90 15:00
ايشالا هر چي زودتر يه ني ني فسقلي و قلقلي و توپل موپولي بياد پيشت
نرگسی
2 اسفند 90 15:08
سلام.دیگه سراغی از ما نمیگیری ؟؟ عزیزم زیاد فکرتو مشغولش نکن مثل من که استرس و دلهره بگیری که نی نی نیاد ..