ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

** کودک من **

چند مدل لباس بارداری

1390/12/3 21:44
نویسنده : مامانی *نی نی *
6,972 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام به همه مامانای آینده ومامانای گل یه چند تا مدل لباس بارداری براتون تو ادامه مطلب  گذاشتم امیدوارم که یه روز به درد هممون بخوره و یه روز هممون استفاده کنیم ... امیدوارم خوشتون بیاد...

 

 

                 
                                          
                       

 نظر یادتون نره ..... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوشتون اوووووووووووومد   ؟؟؟؟؟؟!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

حسینی
3 اسفند 90 21:55
با سلام دوست گرامی وبلاگ زیبایی دارید . اگر مایل به دریافت مقاله و مشاوره در زمینه کودک هستید با موضوعیت های پزشکی ، تغذیه ، روانشناسی و ... و همچنین سرگرمی و مسائل دیگر مربوط به کودکان از پرتال جامع مهدکودک و خانواده دیدن کنید و حتما تو قسمت خبر نامه عضو بشید تا مقالات براتون ارسال بشه . در صورتی که مایل بودین لینک پرتال رو هم در لیست دوستانتون قرار بدید تا دیگران هم از سایت استفاده کنند برای هر گونه همکاری مشتاق حضور شما در بزرگ ترین سایت کودکان هستیم www.mahdportal.com
نرگسی
3 اسفند 90 23:30
خیلییییییییییییییییییییی خوشگل بودن .. منم دلم خواستتتتتتتتتتتتتتتتت ..
نرگسی
3 اسفند 90 23:31
بالاخره این قالبتو عوض کردی و من راحت این مطالب بالا رو میبینممممممممممم ..
مامان نفس طلایی
4 اسفند 90 8:07
سلام خیلی قشنگ بودن من که خیلی این نوع لباسا رو دوست دارم اخه خیلی با نمکه به امید اون روز که هممون ازین لباسا هم بپوشیم
نایسل
4 اسفند 90 16:12
چقدر ناز بودن آخی کاش نی نی ام بود...
نایسل
4 اسفند 90 19:51
مرسی عزیزم لطف داری
شاهده
7 اسفند 90 12:16
واااااااااااای عزیزم خیلی خوشگلن...انشالله با دعای شما منم بتونم از 3و4 ماه دیگه ازین مدلا استفاده کنم....
مامان بهی
7 اسفند 90 13:57
چقد خوب بودن منم دلم خواست البته واسه 2 سال دیگه اگه از مد نیافتن
مامان سوگل
17 اسفند 90 16:39
خیلی خوشگل هستن، منم از این لباسا دلم خواست آخه من باردار بودم نمیتونستم از اینا بپوشم، ایشالا برای بارداری دومم سایت جالبی دارید
الناز
23 اردیبهشت 92 18:53
خیلی ناز بودن انشالا قسمت ماهم بشه
مریم
8 خرداد 92 17:41
آخی عزیزم قشنگ بودن زیا ممنون...
شیرین
25 شهریور 92 13:40
خیلی زیبا و جذاب بودن منم واسه خودم درست میکنم