ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

** کودک من **

ممنون مریم جون ....

1391/4/3 16:58
نویسنده : مامانی *نی نی *
707 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .

..اول به مریم جون سر زدم ...بعدش به عارفه جون ....دیدم عارفه جون هدیه ..مریم جونم رو گذاشته منم گفتم هدیه اش رو  بزارم تو وبلاگم باشه(البته با اجازه عرفه جون ) یادگاری از دوست خیلی خوبم ...مریم جونم از همیجا ازت خیلی ممنونممممم بووووووووووووووس

اینم هدیه دوست خوبم به مــــــــــــــــن ..وای از دیدنش دلم یه جوری شد ......نازی ...عاشقشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یاس
3 تیر 91 18:29
تولده تولد زودی بیایید تولد نی نی های من صلوات
فاطمه سادات
3 تیر 91 18:36
چه نی نی نازیه چشماش به خودت رفته ها
♥ مامان آینده ♥
3 تیر 91 22:56
سلااااااااااامممممممم....!!! خوبی مهربونم؟! واااای چه نی نی نازی....!! دست مریم خانوم درد نکنه! ممنونم که اومدی عزیزم...!!! مرسی گلم انشالله مامان شدن خودت...!!
مریم مامان نخودچی
4 تیر 91 6:50
به به چه کردم..... قابل شمارو نداره..... راستی منم رمز میخوام
کلبه دل
4 تیر 91 16:29
خیلی قشنگه
شاهده
4 تیر 91 17:27
سهـــــــــــلام خانوم خوشگله عشقمی عزیزم ممنونم از دعاهای خوشگلت...انشالله سال دیگه با نی نی تپلت مپلت برید کربلا... به حق امروز که میلاد باب الحوائج عموم عباسه حوائجت روا بشه
مامان الی
5 تیر 91 9:41
سلام دوست خوبم ممنون که یادی ازم کردی این روزا بارداری از یه طرف و کار از طرف دیگه خیلی تحت فشارم ولی میام و وبلاگت رو هر از گاهی چک می کنم عزیزم منتظر خبر مامان شدنت هستم بوسسسسسسسسسسسس
مامان نفس طلایی
12 تیر 91 15:16
سلام عزیزم ببخشید من سرم خیلی شلوغ بود .... چه هدیه نازی از مریم جون گرفتی
دخملی
27 تیر 91 2:02
دستش درد نکنه... از ته ته ته دلم براتون آرزوی مادر شدن میکنم از امروز تا همیشه ....همیشه ای نزدیک بحق مهربونی و بخشندگیش