ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

** کودک من **

سلام ..

1391/5/12 14:00
نویسنده : مامانی *نی نی *
535 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه مامان و بابا

سلام فینگیلی من ....امروز ٥ شنبه اس و ١٣ ماه رمضون .....خدا رو شکر ....که ١٣ روز از این ماه مبارک رو با خوبی سپری کردیم...عزیزم ....چند روزه یش وقتی داشتم با همون دوست مامانی که باردار بودشش یادته همونی که ٨ فروردین خبر دادم .....الان ٢٦ هفتشه .نیشخند...واااااااااااااااااااای خدای من چقدر زود گذشت ....نی نی هم دخملی ......یه دخمل ناز ...دلم میخواد این چند وقتم زود بگذره ببینمشششش ..مژه..ببینم چه شکلیه البته هر شکلی باشه فرق نمیکنه چون نازه و خاله میدوستتش خلاصه داشتم باهاش حرف میزدم با نت ....گفت رفتم مسجد صاحب الزمان (جمکران) اونجا هم دعا کردم هم برات عکس انداختم ببینی ...منم خیلی وقت بود جمکران نرفته بودم و دلم حسابی تنگ شده هم برای جمکران هم برای حرم حضرت معصومه ....هر موقع میریم قم ....حرم میریم ولی حمکران هنوز قسمت نشده بود ...برام عکسش رو فرستاد .....راستش رو بخوای وقتی دیدما دلم هوایی اونجا شد ..دلم رفت اونجا خیلی حس خوبی بود واقعا ازش ممنونم بهتری دوست مامانیه .....حالا بیای میبینیش گلم .....برات عکسش رو میزارم .....ببینی ..اینم از ماجرا چند روزه پیش ....عزیزم زودتر بیا دل مامانی زیاد طاقت نداره ها ....هوارتا .بووووووووووووس برای تو که عاشقتم

 

اینم از عکس ها

 

اینم یکی دیگش

 

واقعا ازت ممنونم دوست خوبم....بووووووووووووووووس برای تو که برام عکس گرفتی و فرستادی ....خیلی خیلی ممنون بهترین دوست من ..انشاا... نی نی بیاد و یه جوری جبران کنم ....

فعلا بای تا بعدا بازم میام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

فاطمه سادات
12 مرداد 91 14:04
ایشالابزودی قسمتت بشه هم جمکران ....هم نی نی
حسناسادات
12 مرداد 91 14:16
منم چند روز پیش خیلی هوااای جمکران رو کردم. کاش نزدیک بودم و میزفتم....
مامان آزی
12 مرداد 91 15:02
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مهسا مامان مرسانا
14 مرداد 91 13:55
عزیزم خصوصی داری
مامان مارال فرفری
14 مرداد 91 18:13
با دیدن عکس های تولد مارال ما رو خوشحال کنید
زهرا مامان قاصدک
15 مرداد 91 17:06
سلام ٔ دلم هوایی شد! جمکران واقعا یه تیکه از بهشته ایشاا... زودی قسمتتون بشه برید اونجا مارو هم دعا کنید
شاهده
16 مرداد 91 18:29
سلام عزیز دلم انشالله بزودی زود همراه با نی نی خوشگلت(حالا چه توو دلت چه توو بغلت) قسمتت شه عزیزم برات خصوصی گذاشتم
فرزندما
17 مرداد 91 11:42
رسول خدا (ص): هرکه شب قدر را زنده بدارد تا سال دیگر عذاب از او دور می گردد . . التماس دعا
فرشته
18 مرداد 91 16:25
سلام دوست خوبم19مردادشاهده جون میره آزمایشگاه بیایدبرای حاجتش زیارت عاشورابخونیم
کلبه دل
19 مرداد 91 11:03
سلام ماه مبارک رمضان مبارک
دخملی
21 مرداد 91 16:16
خوش به حالش که این شبای خوب اونجاس..... التماس دعا برای دخملی ما.....
مائده
27 مرداد 91 15:23
خيلي مباركه تو هم مامان دخملي ميشي مثل خودم ايشالا كه اين دوران شيرين هم بگذره و ني نيت سالم و سلامت بياد بقلت