ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

** کودک من **

تولد عشقم که بی نهایت عاشقشم...

1391/7/2 11:30
نویسنده : مامانی *نی نی *
403 بازدید
اشتراک گذاری

سلام درودونه من ..عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

باز اومدم تا برات بگم و باهات حرف بزنم ....میدونم خیلی وقته نیومدم باهات صحبت کنم و برات بگم راستش واقعا نمیدونستم بیام و چی بگم و از کجا برات تعریف کنم منتظر بهانه ایی هستم تا بیام و درباره اش برای تو بگم برای تو که بی نهایت دوستت دارم و منتظر دیدن تو هستم ....عزیزکم ...هر گشتم بهانه ایی پیدا نکردم تا ٢٧ شهریور که تولد باباییت بود ...تولد کسی که تو رو دوست داره تولد کسی که من عاشقشم و بی نهایت دوستش دارم و واقعا بابت همه چی ازش ممنونم...تولد عزیز ترینم ..تولد بهانه زندگیه برای من .عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

...اومدم تا برات از اون روز بگم ..عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی.

روز تولد بابای گلت قرار بود من براش کفش بخرم ...ولی خب نمیشد تنهایی برم ...گفتم اگر کوچیک بزرگ بشه باید باز بریم عوض کنیم ...صبر کردم تا با خود بابای گلت رفتیم خرید ..و کیک هم خریدیم ...از اونجایی که مامان جون و عمو اینا خبر داشتن ما رفتیم خونه مامان جون کیک هم بردیم جات خیلی خالی بود ...خوش گذشت مامان جون برای بابایی یه شلوار گرفته بود و عمو اینا هم یه پیرهن..تا آخر شب اونجا بودیم ...امسال نشد بابا رو سورپرایز کنم ولی پارسال این کارو کردم..عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی..مهم دور هم بودنه مهم اینه که به این بهانه دور هم جمع شدیمو تولد باباییت رو جشن گرفتیم ..میدونی من عاشقانه دوسش دارم بهاربيست                   www.bahar-20.comچون در کنارش احساس آرامش دارم ....چون بهانه زندگیمه ..چون بهترین و عزیزترینمه.خدمات وبلاگ نویسان جوان , قالب وبلاگ               www.bahar-20.com..خلاصه گفتم برات عزیزم ....خیلی خیلی خوش گذشت جای تو واقعا خالی بود .دوستت داریم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فاطمه سادات
2 مهر 91 13:42
مبارکهههههههههه عزیز دلم انشالله همیشه به جشن و شادی باشید! انشالله سال دیگه 3نفره جشن میگیرید
فاطمه
3 مهر 91 10:09
مبارکه تولد همسرت.انشالله همیشه با هم خوب و خوشبخت باشین و با اومدن نی نی خوشبختیتون تکمیل بشه عزیزم
کاکل زری یا ناز پری
8 مهر 91 14:38
سلام دوست عاشق من تولد بهترینتو بهت تبریک میگم انشاالله خدا گل خنده رو هرگز از لبات نگیره و زود زود فرشته کوچولوشو برات بفرسته اگه دوست داشتی رمزتو بهم بده
مامان منتظر
9 مهر 91 11:00
سلام دوست خوبم .دعا میکنم همیشه شاد و خرم کنار هم باشید و به زودی با یک نی نی خوشگل شادیتون هزار برابر بشه