ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

** کودک من **

هدیه مامانی

1390/11/11 11:28
نویسنده : مامانی *نی نی *
1,091 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم

یادته اون وقتی رو که گفتم مامانی وقتی دید بیکاره تصمیم گرفت واست  پاپوش و شال و کلاه و پتو ببافه ... عزیزکم زیاد خوب نشده ولی همین که واسه تو بافتم و خیلی با ذوق بافته شده خوبه . آخه نمدونم کی میای و اصلا نمیدونم گل دختر میشی یا پسر میشی وگرنه کلی چیز میخواستم برات ببافم . اومدم و عکسا شو برات بذارم تا خودت ببینیخجالت

 

این پاپوشیه که مامانی واست بافته

سلام خوشمل اینم از پتویی که ایشاا... هرقت اومدی بپیچم دورت تا سرما نخوری عزیزکم  آخ

 

 

فسقلی من اینارم گرفتم که بزنم رو پتوت که ساده نباشه ولی هنوز بهش نزدم گفتم شاید چیزه بهتری تا اون موقع پیدا کنم  خیلی عاشقتم  خیلی فکرا برات دارمااااا ... بازم میخوام واست ببافم ..... فدای تن کوچولوت بشم ........ ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نرگسی
28 دی 90 2:04
آخییییییی مبارکش باشه.انشاالله که زودی میاد نی نی به سلامتی هم اینارو پاش میکنی



ممنون . مر30 . ایشاا...
نرگسی
3 بهمن 90 17:05
سلام دوستم.وب خودش بستس ولی یکی از فامیلاشون خبراشو میذاشت تو وب خودش http://nafasjooonam.blogfa.com/
مامان ستایش
5 بهمن 90 22:13
سلام خانومی خوبی؟
ایشالله هر چه زودتر میاد تو بغلت و دیگه وقت نداری که بخوای دلتنگ بشی عزیزم



ممنونم. ایشاا...

مامان یاس
6 بهمن 90 20:46
سلام ماه ربیع الاول مبارک حتما بیاین به وبلاگ نی نی ما و هدیتون را بگیرید التماس دعا یازهرا
الهه
8 بهمن 90 11:08
الهه
11 بهمن 90 14:12
سلام ديدم پتورو خيلي ناز بود.چطوري بافتينش؟
مائده
15 بهمن 90 22:27
واااااي فوق الاده است خوشبحالش