ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

** کودک من **

ریحانه بهشتی

1390/11/9 14:44
نویسنده : مامانی *نی نی *
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی من

خوشگلم  خوبی ... اون بالا بالاها بهت خوش میگذره ...؟ آبنبات ,مامانی تا از خواب بیدار میشه و صبحانه میخوره تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیسریع میاد پیشت ... ببین هنوز که نیومدی مامانی همش پیشته و همش میاد سراغت ... میدونی کوچولوی من دیشب مامانی اصلا خوابش نمی برد .. یعنی بیشتر شبا همینه دیشب که خوابم نبرد یه کم بافتنی بافتم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی و بعدش تصمیم گرفتم برم سراغ کتاب ریحانه بهشتی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیمیدونی اون چیه عزیزم ......؟  اون کتابی که از وقتی که به تو فکر کردم متفکررفتم گرفتم تا اطلاعاتم رو در مورد تو ببرم بالا ... تو اون کتاب همش در مورد تو و دوستای کوچولویی مث تو نوشته از موقعی که تصمیم به اومدن میگیرن تا  تمام مراحل رشد و اعمالی و دعاهایی  و کارایی  که  وقتی نی نی ها تو تو شیمک مامانیشون هستن تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیباید  مامانا انجام بدن  ... درمورد اینکه ماه اول چه روزایی چی بخوریدو چه کارایی انجام بدید ... ماه دوم چی بخورید تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیوچه کارایی انجام بدید ... تا آخر. توصیه هایی برای بعد از زایمان تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی.... و خیلی چیزای دیگه خیلی کتاب خوبیه اون کتاب و خاله بهم معرفی کرده بود خیلی وقت پیشا منم که یه دو سه ماهی هست که دارم اطلاعات در مورد شما میخونم تا ایشاا... وقت اومدنت  مشکل بر نخورم میبینی فسقلی مامانی چقدر به فکرته ... تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی. انقدر خوندم تا چشمام خسته شدو تصمیم گرفتم برم بخوابم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی ....  عزیزم این بود داستان بی خوابی دیشب مامانی اینا رو گفتم تا بدونی که از الان من و بابایی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی به فکر تو و سلامتی و تربیت تو هستیم ...

 

فسقلی مامان میدونی مامان های آینده دیگه هم میان پیشت و بهت سر میزنن ... من به واسطه تو خواستم این کتابم به مامانای مهربون دیگه معرفی کنم .... )*

 

 زیبا              دنیای زیبا           زیبا

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

كاكل زري يا نازپري
9 بهمن 90 20:16
سلام عزيزممممممم فداي احساسات قشنگت ممنون از كتاب خوبتتتتت من لينكت كردمممم
مامان ستایش
9 بهمن 90 23:48
سلام خوبی نینی گلت خوبه؟ عزیزم منم دوران بارداری این کتاب رو خوندم خیلی مفیده راستی من آپم
نی نی نازم
10 بهمن 90 10:44
سلام ممنون که به وبلاگم سر زدی ...وبلاگ قشنگی داری...ایشالله که هر وقت نی نی خواستی خدا یه نی نی سالم وصالح بهت بده
نی نی نازم
10 بهمن 90 13:39
ممنون عزیزم ...به خاطر قالب و.بلاگم هست فکر کنم ...چون وقتی عوضش کردم به جای پیوند نوشت لینک دوستان ...در هر صورت ممنون که راهنماییم کردی
الی
11 بهمن 90 11:16
سلام عزیز دلم ممنون که به ما سر زدی ایشا... این روزهای خوش رو تو هم تجربه کنی هروقت که خواستی بوسسسسسسسسسسسسس
مریم مامان نخودچی
11 بهمن 90 14:37
به به دوست حون.... خوبی دوستم.... شرمندمون میکنی میای وبلاگ.... بیا کمکم کن... اول انکه برات آهنگم پخش میشد؟؟؟؟ این یکی چی؟؟؟؟
مامان موش موشک
12 بهمن 90 13:08
سلام به مامان خوب آینده امیدوارم به زودی زود مامان بشی ممنون که به ما سرزدی
ثمين
14 بهمن 90 0:11
سلام اومدم ازتون دعوت كنم كه از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد منتظرتونم
مامان فاطمه
14 بهمن 90 1:39
سلام عزیزم.از ابراز احساساتت واقعا ممنونم.واقعا دوست (اگرچه مثل شما که تا حالا صورت مثل گلتون رو ندیدم باشه)ثروت بزرگیه و مایه ی آرامش.دعا می کنم بزودی خبر شادی بخشی از نی نی زیبایت را به همه بدی وبه قول مهربون فاطمه نی نی تون از آسمون پایین بیاد.به یاد همه ی نی نی هایی که اسمونی شدن
نغمه
14 بهمن 90 13:52
ممنون که به وب دخترمون سر زدی برات آرزوری بهترینها رو دارم ..... به خدا امیدوار باش و صبورانه به اتتظار معجزه اش باش.........یه روز بالاخره از راه میرسه نظرتون راجع به تبادل لینک چیه ؟
شيوا مامان پارسا و پري ناز
15 بهمن 90 4:11
سلام گلم منم شما رو لينك كردم با ارزوي يه ني ني خوشگل براي شما
مامان ترنم کوچولو
15 بهمن 90 7:45
سلام.واقعا موثرن.خدا رو شکر ترنم من سالم و زبل و شیطون شده.به خاطر رعایت نکات همین کتاب
مامان ترنم کوچولو
15 بهمن 90 7:48
سلام.قسمت نطرات پست بالا باز نشد مجبور شدم باز اینجا پیام بذارم.ممنون به ما سر زدید .بازم بیاین خوشحال میشیم