ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

** کودک من **

خاطرات مامان (یادش بخیر )

1390/11/8 18:54
نویسنده : مامانی *نی نی *
769 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 فسقلی من مامانی  امروز داشت با یکی از دوستان دوران  مدرسه اش صحبت میکرد  به یاد اون روز ها و اون دوران مدرسه  افتاده بودیم یاد روز هایی که توی مدرسه  شیطنت میکردیم به یاد والیبال هایی که بازی میکردیم   و یاد مسابقاتی که با هم میرفتیم  توی سرویس و توی باشگاه وای خدای من چقدر خوش میگذشت دلم برای مدرسه و حال و هوای اون دوران خیلی لک زده کاش فقط ساعتی به اون روز ها برمیگشتیم و دوباره خاطرات برامون زنده میشد یاد دوست هایی که نمیدونم الان کجا هستن و دارن چی کار میکنن ...و در چه حالن ؟ چه روز هایی با هم داشتیم . یادش بخیر وقت های بیکاری همش تو حیاط بودیم و بازی میکردیم  یادش بخیر من و  دوستام  که ٥-٦ نفر بودیم زنگ های تفریح وسط حیاط گرد میشستیم و منتظر میشدیم تا زنگ بخوره خلاصه امروز  من و دوست مامانی به یاد اون دوران افتاده بودیم و کلی با هم دلتنگ اون روزا شدیم ....یادش بخیر ...یادش بخیر

کوچولوی من اینا رو گفتم که بدونی مامانی امروز چقدر دلتنگ بودو و بهت احتیاج داشت ....دوستت دارم

 

 

نایت اسکین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نفس طلایی
9 بهمن 90 22:55
برای پست ریحانه بهشتی : اره واقعا کتاب خوبیه منم خیلی وقته خریدمش انشالله با امدن نی نی نازهامون این کتاب و حفظ میشیم
مامان نفس طلایی
9 بهمن 90 22:56
واااااااااااااااااااای والیبال و بعد از خوردن زنگ کلاس صدای جیغ ناظم که بچه ها بسه برین سر کلاس
مامان نفس طلایی
9 بهمن 90 22:57
انشاالله زودی میاد و دلتنگی این وقتا رو جبران می کنه
الهه
10 بهمن 90 9:56
سلام مرسي كه اومدي پيشم.بووووووووووووووووووووووووس.پتو رو زود زود ببافش به منم ياد بده.




ممنون عزیزم ...خواهش میکنم...باشه حتمااااااا

نی نی گل
10 بهمن 90 10:05
عزیزم خیلی با احساس نوشتی اشک توی چشمام جمع شد و از خدا خواستم همون طوری که بعد دو سال با همه مشکلاتی که داشتیم نی نی رو به من داد یه نینی توپولی هم بفرسته تو دلت الهی آمین



ممنون عزیزم ... ایشاا...

ناشناس
10 بهمن 90 14:47
سلام خاطرات خیلی قشنگی بود یادش بخیر دوران مدرسه یکی از بهترین دوران های زندگی مجردیه که تعریف کردنش برای بچه ها هم خیلی لذت بخشه کاش میشد یه بار دیگه به اون دوران برگردیم



سلام دوستم آره واقعا ... خیلی دوران خوبی بود ... کاش ....


نرگسی
11 بهمن 90 13:16
حیف که نمیشه وگرنه پیش کشتون میکردم عزیزم
مامان نفس طلایی
11 بهمن 90 22:52
مائده
15 بهمن 90 22:23
خيلي سايت خوشدلي داري خانمي.به اميد ماماني اينده