ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

** کودک من **

اینو دادم بابایی نوشت

1390/11/8 14:33
نویسنده : مامانی *نی نی *
589 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 خداوند متعال نعمتهای بی کرانی را به بنده های خودش عنایت کرده، که یکی از آن فرزنده.به نظر من بچه دار شدن خوبه اما باید خیلی از مسائل رو مد نظر قرار داد . نگاه عاطفی لطیف مادرانه بعضی وقتها اصل موضوع رو تحت الشعاع قرار میده.که باعث گمراهی مادر و پدر میشه٠ ما نباید مهمترین اصل زندگی و خلقت انسان رو نادیده بگیریم.مسائل عاطفی و لطایف والدین بعضی اوقات باعث تغییر مسیر تربیتی کودک میشه .در صورتی که مسیر اصلی مسیر رسیدن به کمال و در یک جمله تبدیل شدن به یک انسان واقعیه.انسانی که همان بنده واقعی برای معبود خود است.

 

  

ادامه مطلب رو  یادتون نره بخونید

 


 

خانومم میگه بسه فلسفی صحبت نکن .چشم. ماهم اطاعت امر می کنیم.من دوست دارم بچم یه بنده واقعی باشه.یکی که به درد مملکت ،مردم و خودش بخوره.تهش هم سرمو خواستم بزارم زمین خوشحال باشم که یه بچه صالح به مملکتم تقدیم کردم.شاید خودم بنده خوبی برای خدا نبودم ،زیاد باعث ناراحتیش شدم زیاد نافرمانی کردم اما میخوام اون خیلی از من بهتر باشه.انشاا... که همینتوره . گذشته از این حرفا بچمون که هنوز معلوم نیست چه شکلی ولی خیلی دوسش دارم و از خدا می خوام سالم قدم به این دنیای خاکی بگذارد(ولی پاهاش خاکی نشه)!مشغول تلفناشتباه نکنید ! منظورم از خاکی شدن این بود آلوده زرق و برق این دنیاه نشه.ببینه و دل نبنده. راستی از خانومم که بعد خدا تنها ترینه منه هم تشکر می کنم که تمام لحظه های قشنگشو با من تقسیم کرد. و دوست و همسر خوبی برای من تا الان و برای همیشه خواهد بود.خدایا چنان کن سر انجام کار    تو خشنود باشی و ما رستگار. 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نرگسی
7 بهمن 90 14:52
مرسی عزیزم فقط یه چیزی باز میشه اول وبلاگت که نمیتونم مطالب جدیدت رو ببینم



خواهش میکنم . چیه میشه دقیق تر بگی ...


ناشناس
8 بهمن 90 14:41
سلام عزیزم ازاینکه اینقدر محبت و صمیمیت نسبت به هم دارید خیلی خوشحالم امیدوارم همیشه پایدار باقی بماندو با امدن یه نی نی خوشگل این محبت بیشتر و بیشتر بشه و زیر سایه ی ایزد منان همیشه خوش بدرخشید
الهه
8 بهمن 90 15:29
سلام عكس بافتني مو گذاشتم بيا ببين لطفا




سلام .وبلاگت باز نمیشه ...

مامان ترنم کوچولو
15 بهمن 90 7:43
سلام.خدا اگه نی نی رو بده روزیشم میده. موفق باشید و شاد.