ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

** کودک من **

فقط بخاطر تو

1390/11/8 14:32
نویسنده : مامانی *نی نی *
636 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی من

بازم مامانی اومد پیشت تا باهات صحبت کنه قشنگم یه چند وقتی بود به بابایی میگفتم بیاد و باهات صحبت کنه ولی انقدر کار داشت نشد تا دیشب که  بهش گفتم بیاد و بشینه دو کلام باهات صحبت کنه فقط بخاطر تو اومد  آخه خیلی  خوابش میومد ولی  فقط به   خاطر تو اومدو .... اونم دلش تو رو میخواد اون اولا که با  بابایی در مورد تو صحبت میکردم از مسئولیت سنگینی که اگه بیای رو دوشمون میفته میگفت و  میگفت خیلی کار سختیه بچه بزرگ کردن و تربیت درستش و ....  البته بابایی میگه نصف بیشتر تربیت بچه دست مامانشه  اونه که صبح تا غروب پیششه . خب منم قبول دارم حرف های بابایی رو ولی به قول خود بابایی که آدم باید همه چی رو دست خدا بسپاره و به عهده خودش بذاره . منم گفتم خود خدابازنده تو تربیتش بهمون کمک میکنه ......خلاصه اینم ماجرای دیشب .  

عزیز دلم خیلی بهت فکر میکنم و بی صبرانه منتظر اومدنت هستم.منتظر روزی که بیای تو دل مامانی و  روزی که سالم پا توی این دنیا بذاری به امید اون روز ...فدات بشم کوچولوی من از این دنیا می بوسمت ماچ

 

زیباziba       زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ستایش
6 بهمن 90 23:43
سلام عزیزم
از خداوند بهترین مصلحتها را برایت ارزومندم




ممنونم . همچنین برای شما

فرزند ما
7 بهمن 90 12:22
سلام. ممنون که به وب من سر زدین.با اجازه منم شما را لینک کردم.
مریم مامان نخودچی
7 بهمن 90 15:29
به به چه مامان . بابای خوبی؟؟؟؟
از خدا میخوام سال آینده سه تایی این زمستون سر کنید....



مر30 عزیزم . از نظرت شمام همین طور .

الهه
9 بهمن 90 10:41
سلام عزيزم.ممنوم