ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

** کودک من **

اولین خرید برای تو

1390/11/7 14:53
نویسنده : مامانی *نی نی *
678 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی قشنگم سلام

 

تو نوشته های قبلی یادم رفت بگم که من وبابایی برات چی گرفتیم یه  روز منو بابایی رفته بودیم دانشگاه برگشتنه تو راه رفتیم  بازار بگردیم قصد خرید نداشتیم ولی رفتم یه جا لباس بچه داشت یهو دلم خواست واست یه چیزی بگیرم  دلم میخواست همه چی واست بگیرم بابایی هم که نه نگفت چون خودشم یه جورایی دلش میخواست. یکی نه بود بگه  نه به داره نه به باره  دیگه وسیله خریدنت دیگه چیه دیگه نمیدونستن دل واین چیزا  سرش نمیشه .بلاخره رفتیم و واست یه ست 18 تیکه لباس و یه شیشه شیر سبز واست گرفتیم سبز گرفتیم که اگه دختر باشی یا پسر باشی خوب باشه  حالا  عکسشو واست میزارم که بزرگ شدی ببینی ....فدای تن کوچولوت بشم.

 

animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگسی
20 دی 90 18:21
سلام عزیزم.مبارکش باشه انشاالله که زودی میاد و به سلامتی تنش میکنی.من هم مثل شما منتظرم.اگه دوست داشتین به ما هم سری بزن..
مامان الهام
21 دی 90 7:00
سلام مامان آینده عزیز
باباز شدت وبلاگت و موسیقی زیباش دلم هم گرفت هم امید سراغم اومد خدا برای همه این موجود کوچک زیبارو بخواد مبارک تو و نی نی آینده باشه خریدات، به شادی و خوشی بپوشه
عزیزم برای همه دعا کن


سلام ممنون که نظر دادی .من اول برای همه بعد برای خودم دعا میکنم و از خدا میخوام که به همه ما یه نی نی سالم بده . به امید اون روز . الهی آمین
سولماز
21 دی 90 19:38
مبارکششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش باشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه



سولماز جان ممنون از مبارک باشه شدیدت . مرسی


. شما وبلاگ نداری ؟