ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

** کودک من **

کاش.....

1390/11/7 14:52
نویسنده : مامانی *نی نی *
480 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی من

بازم اومدم پیشت چون باز مامانی دلتنگت شد . و فکر کنم بعد از ٣ روز اومدم تا باهات صحبت کنم . عزیزم ای کاش بودی تا به جای این نوشته ها و دلتنگ شدن ها از لحظه های خوب با هم بودن مینوشتم عکس هات و میذاشتم و از شیرین کاریات وشیرین زبونیات مینوشتم و  واست تعریف میکردم که چه کارا میکنی و دل  مامانی رو میبری .عزیزکم خیلی لحظه شماری میکنم واسه اومدنت و دیدن پاره ای از وجودم .. نمیدونم دختری یا پسر نمیدونم ... ولی امیدوارم بیای و سالم پا توی این دنیا بزاری ...الان دیگه زندگی منو بابایی فقط تو رو کم داره .

 چه شود که بیاید آن روز که به تو رسیده باشم

            به هوای دیدن تو ز هوا رهیده باشم     

همه عمر من به یاد تو گذشته  نازنینم

نکند که من بمیرم و تو را ندیده باشمقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ناشناس
28 دی 90 0:21
سلام باتشکر از وبلاگ قشنگی که داری امیدوارم هرچه زودتر صاحب یه فرزند سالم بشی وبا این وبلاگی که درست کردی اونایی که حوصله بچه رو ندارن با خوندن این مطالب ها ذوق کنند و اقدام به بچه دار شدن کنند واز این نعمت الهی بهره مند بشن انشااله



سلام عزیزم .خواهش میکنم. ایشاا...
آره واقعا امیدوارم این ذوق بوجود بیاد حتی حس داشتنش و ذوق بچه دار شدن عالیه .. واقعا یه میوه الهی و امیدوارم که هر کسی که منتظر این میوه هست هر چه زودتر طعم این میوه رو بچشه... به امید ان روز .آمین

مامان یاس
28 دی 90 21:47
سلام به مادر آینده خیلی خوشحالم که به وبلاگ شما مامان مهربون سر زدم امیدوارم نی نی شما را بزودی ببینم اگه دوست داشتین به خانه تازه تاسیس ما سربزنین من وبابا حسن تازه ازدواج کردیم. یه عالمه حرف های عجیب هم داریم منتظرتون هستم
نرگسی
29 دی 90 0:39



ممنون از نظرت



نرگسی
29 دی 90 1:18
خواهش میشه دوستم. آپم اگه دوست داشتی بیا
مامان یاس
29 دی 90 11:14
سلام به خانم گل عزیزم ممنون که اومدید به خانه کوچک ما من شما را لینک میکنم اگه دوست داشتی که همیشه همسایه باشیم کد لوگوی ما را داخل بخش تنظیمات وبلاگت بزار تا مدام بیام بهت سر بزنم عزیزم اگه خواستی دوست های خوبی هم باشیم
مامان نفس طلایی
29 دی 90 23:49
سلام عزیزم انشاالله هر موقع صلاحه خدا حس زیبای مادر شدن رو بهت هدیه میده راستی پاپوش ها خیلی نازن
مامان نفس طلایی
30 دی 90 2:12
سلام دوست من در مورد کتاب من خودم عاشق کتابای سید مهدی شجاعی هستم هم اهل رمان نوشتنن و هم رمان های مذهبی با قلم خیلی قشنگ مثلا : یعقوب ترین یوسف یوسف ترین زلیخا ، سانتا ماریا ، غیر قابل چاپ، طوفان دیگری در راه است ، پدر عشق پسر ، کشتی پهلو گرفته
یا کتابای رضا امیر خانی که اونام قشنگن مثلا : ارمیا ، از به ، من او ، بی وطن و...
کلا کتابای نشر کتاب نیستان خیلی قشنگن مخصوصا یه سری مجموعه نشر فاخر داره از نویسنده های مختلف با جلد مشکی که واقعا عالین مثلا : امپراطور عشق ، کرشمه خسروانی و....
یا اگه حوصله ی کتابای جنگی داری انتشارات سوره مهر کتابای خوبی داره مثلا بابا نظر ، دا یا نور الدین پسر ایران و...
چقدر پر حرفی کردم اما من عاشق کتابم دنیای کتابا ساده و صمیمیه و واقعا می تونن بهترین همدم تنهایی باشن
راستی رمان های دیگه هم مثلا جین ایر ، دالان بهشت ، بابا لنگ داراز و.....




چقدر اطلاعاتت درباره کتاب بالاست .ممنون از معرفی کتابا . استفاده کردم . وااای دالان بهشت رو خوندم خیلی قشنگه...
مامان مهراد
2 بهمن 90 23:47
برای پست بالات نمیتونستم نظر بذارم خیلی زیبا بافتی معلومه که هنرمندی و باذوق وسلیقه




ممنون که نظر دادی .نظر لطفته .

مامان نفس طلایی
3 بهمن 90 14:32