ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

** کودک من **

تقدیم به نی نی مامان و بابا

1390/11/6 11:28
نویسنده : مامانی *نی نی *
736 بازدید
اشتراک گذاری

برای تو

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

                                                  

  تو قلب خود همیشه اسم تو رو نوشتمقلب

میخوام بگم عزیزم میای تو سرنوشتم

لحظه به لحظه با تو چشمام در انتظارهخیال باطل

برای دیدن تو روز ها رو میشماره

شدم مسافر ای دل کاش کعبه ای تو بودیاوه

ای خواب عاشقونه تو هم صدای من باش

بمون تو آشیونه عطر وهوای من باش بغل

نشستی توی فکرم ای باور یگانه   

ای کاش تو هم بدونی تویی گل ترانه خجالت

 

دوستت داریم               

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سولماز
21 دی 90 19:40
شعرتون واقا قشنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


ممنون ایشاا... تو ادامه مطلب بازم میزارم اگه خدا بخواد.

مینا
11 بهمن 90 12:51
سلام عزیزم مرسی به وبلاگم سر زدی نینی شما هم مبارک باشه .مطالب و شهرات خیلی قشنگن