ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

** کودک من **

سلام گل پسرم ...

1391/12/23 12:44
نویسنده : مامانی *نی نی *
790 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممم نـــــــفـــس.....سلام عزیزممممممممم

بازم اومدمممممممم ....تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

سلام گل باغ زندگی خوبی مامان جووووووون ؟ بهت خوش میگذره ؟

فسقل من دیگه تکوناتو تقریبا کامل حس میکنم فدای اون حرکاتت بشم هزار ماشاالله قوی شدی پسر قشنگم

دیروز و پریروز حسابی وول خوردیکه دیگه سریع به شکمم نگاه کردم ببینم معلومه یا نه دیدم مشخـــــــصه انقده ذوقیدم که نگوووووووشكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

دیروز که رو مبلدراز کشیده بودم متوجه شدم داری تکون میخوری سریع دست باباتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدرو گذاشتم رو

 شکمم بابا هم کاملا حست کردددددددد و با خوشحالی گفت آرررررره تکون میخوره فدای تن کوچیکت

 بشم که خودتو نشون بابایی دادی قربونت برممممم بابایی خیلی خوشحال شد

دیگه اینکه وقتی تکون میخوری انگار دنیا رو بهم میدن خیالم از بودنت راحت راحت میشه ..تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد.

راســــــــــــتی خوشگلم دو روزه وارد هفته٢٤ شدیمممم خدارو شکرررر هفته ٢٧ -٦ ماهمون تموم میشه انشالله

ازخدا خیلی ممنونممممم خدایا شکرتتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

واییییییییی عزیزم دل تو دلم نیست دلم میخواد زودتر وسایلت رو بچینم ولی خب هنوز  تخت و کمدت آماده نشده

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

ایشالا بعد از عید میارن و منم برات با ذووووووووووق میچینم برات ....هنوز وسایلات تکمیل نشدن ..الان که نمیشه بیرون رفت انقدر شلوووووووغه که نگو نمیشه رفت بیرون ...

دیگه چیزی به سال نو نمونده سال جدید خــــــــــیلی سال خوبیه به خاطر وجود تو امسال با سالهای دیگه فرق داره واسم اونم به خاطر وجو تو توی دلمه عزیزمممممم خیلی از این بابت خوشحالم که تو سال جدید یه نفر بهمون اضافه میشه و من و باباشم عاشــــــقشـــــیـــممممممممممم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد.امسال به خاطر وجود تو سالمون با تمام سالهامون فرق داره ممنون که هستی پسرکوچولوی مـــــــــــــن

.پسر قشنگم قول بده سروقت و به موقع به دنیا بیای باشه عزیزم ؟؟؟

بی صبرانه منتظر اون لحظه ایی هستم که میای تو بغلمممممم قشنگمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

....بووووووووووووووووووس برای بهترینم ...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

. تغییرات نـــــی نــــــی در هفته ٢٤

 

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

كودك شما به سرعت در حال رشد است و وزن او حدود 110 گرم نسبت به هفته قبل (كه تنها كمي بيشتر از 450 گرم وزن داشت) زيادتر شده است. از آنجا كه طول بدن او به حدود 30 سانتي متر رسيده، در داخل رحم شما به صورت خميده قرار گرفته است اما اندازه اندامهاي بدن او تقريبا متناسب هستند. شايد به نظر كمي لاغر بيايد ولي به زودي بافت چربي در بدن او تجمع مي يابد. پوست كودك شما نازك، نيمه شفاف و چروك خورده است؛ مغز او به سرعت بزرگ مي شود و اندام چشايي او نيز در حال رشد است. دستگاه تنفسي تكامل خود را آغز كرده، درخت تنفسي شاخه شاخه مي شود و سلولهايي در ريه سورفاكتانت توليد مي كنند، ماده اي كه موجب مي شود كيسه هاي هوايي نوزاد بعد از تولد و هنگام

 تنفس به راحتي بزرگ و پر از هوا شوند.

 

 

 

 

 

 

فعالیت های این هفته

خانه خود را براي ورود نوزاد آماده كنيد: با همسر خود بنشينيد و آنچه را كه مي خواهيد قبل از آمدن نوزادتان در خانه تغيير وضعيت دهيد يا جمع كنيد، سر و سامان دهيد. آنگاه ليست را به همسرتان بدهيد خودتان يك گوشه بنشينيد و بگذاريد تا او وسايل را بچيند. شما با تحمل دوران حاملگي به اندازه كافي زحمت كشيده و مي كشيد! بهتر است براي ايمني بيشتر به اين نكات هم توجه كنيد:
- يك كپسول اطفاء حريق فراهم كنيد يا اگر سيستم هشدار دهنده دود و آتش سوزي داريد، آنرا آزمايش كنيد. اگر مسير خروج اضطراري داريد، مسير آنرا باز و پاكسازي كنيد.
- مبلها يا ساير لوزم و اشياء خراب و شكسته را دور بيندازيد يا تعمير كنيد.
- اطاق نوزادتان را رنگ كنيد پرده هاي جديد آويزان كنيد يا يك دست مبل نو جفت و جور كنيد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
23 اسفند 91 13:16
آفرین به پسملی که اینقدر قوی شده! دیگه حسابی جاش تنگ شده ها انشالا به موقع بیاد تو بغلت
نسرین
24 اسفند 91 5:18
سلام خوشگلی. عزیززززززززززم فذای او کوچلو بشم من خصوصی داری
negar
24 اسفند 91 13:29
سلام خوبین وبلاگ خیلی خیلی خوبی دارین حتما به وبلاگ منم بیاین راستی میخواستم بپرسم شما واسه تزئین اتاق بچه تون چکار میکنید؟؟
♥ مامان آینده ♥
24 اسفند 91 15:58
سلام عزیز دلم....!! خوبی؟! خدا رو شکر که نی نی سالمه انشالله صالح هم باشه... عزیزززززززززززززم ریزه میزه حسابی تکون میوره....!! انشالله هر وقت زمانش رسید به راحتی و بدون دردسری بیاد تو بغلت............ مرسی که اومدی دوست جونم........
♥ مامان آینده ♥
24 اسفند 91 15:58
عکس خریدایی که کردی رو نمیذاری؟!!
آتـی
28 اسفند 91 8:41
سلام پیشاپیش سال نو مبارک انشالله تو سال جدید نی نی شما خوش قدم باشه برای شما ها
زهرا
29 اسفند 91 4:21
ایشاا.. بهترین ها رو تو سال جدید تجربه کنین و سالی پر از شادی و خوشی رو داشته باشین
سها
3 فروردین 92 13:31
سلاااااااام به دوسته مهلبونه خودم چطوری؟ سال نو مبارک انشاالله که امسال سالی پر از ارامش و خبرای خوب و برکت باشه براتون ... نی نی هم صحیح و سلامت بغل کنی خیلی دوست دارم برام دعا کن