ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

** کودک من **

آهاااااای کمــــــک ...!!!!!!

1392/1/27 13:25
نویسنده : مامانی *نی نی *
707 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گل گلاب وبلاگی خودم

 

متاسفانه قضیه اینه که به مشکل بر خوردم  حتما تو خودتون میگید چه مشکلی ؟؟؟!!!!سوال

مشکلم اینه که نمیتونم واسه بقیه برم نظر بزارم موقعی که میخوام نظر رو بزنم باز بشه یه صدایی میده و

باز نمیکنه هـــــــــــی روزگـــار!!!!!!!!!!!!!!!! چشم

 تا الان چند بار به وبلاگ دوستای گلم  رفتم که نظر بزارم ولی هر کاری کردم

 نشد که نشد  ..چه پست اولشون چه بقیه پستااااااا ..شما نمیدونید چرا اینطوری شده ؟؟؟/؟؟.متفکر

 

حالا مونــــــــــــــــــــدم چــــــــــی کار کنم کمــــــــــــکم کنید لفـــــــــــطا .....!!!!گریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حسناسادات
27 فروردین 92 13:38
سلام عزیزم با یه مرورگر دیگه امتحان کن ببین چی میشه.
♥ مامان آینده ♥
4 اردیبهشت 92 14:30
سلام خانوم خانوما خوبی؟! چه خبرا؟! پس بگو اینقدر کم پیدایی واسه اینه که نمیتونی نظر بذاری... به نظر منم از یه مرور گر دیگه استفاده کن ببین چطور میشه...
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
7 اردیبهشت 92 13:00
مشکل از اینترنته احتمالا