ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

** کودک من **

9/2/92 ...پــــایـــان هفــــته 30 و شــروع هفته 31

1392/2/9 14:58
نویسنده : مامانی *نی نی *
860 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گــــــــــــــل پســــــرم  .....عزیز دلــــــــم

سلام عچــــق مامانی آآآآآآآخ اگه بدونی چقدردلم برات تنگ شده ...خیلی دوست دارم زود زود بگذره این

 چند وقت ...همش به بابایی میگم دلم برای پسرمون تنگ شده ...وقتی تکون میخوری هاااااااااا

عششششششق دنیا رو میکنم و کلی حال میکنم هر بار که تکون میخوری انگار بار اولیه که تکون میخوی به اندازه همون بار اول ذوووووووووووووق میکنم ...توی ذهنم تصورت میکنم نمیدونم چه شکلی هستی انشاالله سالم و صالح باشی گل من ...

 

 

(( ادامه مطلب هم هستاااااااااا یادتون نره ))

دارم واسه اومدنت لحظه شماری میکنم هی سعی میکنم زیاد فکر نکنم که برام زودتر بگذره ولی خب چه کار کنم یهو فکره دیگه ....هی من و بابایی میریم تو اتاق میشینیم و در موردت حرف میزنیم لباسات رو میبینم ... بابایی هم که همش میگه پس کی میــــــــــــاد ...!!!! منم با اینکه بابا حرف دل منو میزنه بهش میگم مث این ٧ ماه گه گذشت ٢ ماهشم میگذره انشاالله و با توکل به خدا

( خدایاااااااا ازت میخوام فرشته نازمون رو سر موقع و صحیح و سالم بهمون بدی)

پسر نازم کوشولوی مامان و بابا ...درودنه دلم میخوووووووواد برم سونوگرافی خانم دکتر برام سونو نوشته ولی نگفت حتما برو ...دوست دارم برم  تا ببینم قد و وزنت چقدره ..باز اون روی ماهت رو ببینم ...  ولی خب با این بار که برم میشه بار ٥ برای همین نمیخوام زیاد برم اگر برم باز فکر کنم تو ماه ٩ یه سونو دیگه میده میشه ٦ بار ...میگن سونو زیاد خوب نیست حالا میخوام وقتی رفتم پیشش ازش بپرسم که اگر لازمه برم ..

راستی یه چیزه دیگه دو روزه دیگه روز مادره ....از همین جا این روز رو به همه مامانای گل حال و اینده تبریک میگم ....

پسر نازمممممم امسال با اومدنت روز مادر برام رنگه دیگه ایی داره عاشقتممممم و

 از خدا ممنونم بابت این حسی که داد بهم خدایا بی نهایت ازت سپاسگزارم

 

شنیدم هفته ٣٠ شروع ماه هشتم عزیز دلم تو هم امروز ٣٠ هفتت تموم شــــــــــــد و وارد هفته ٣١ شدی

هووووووووووووووووووووورررررررررررررراااااااااااااااااا

ورودت به مــــــاه هشــــــتم مبــــــــارررررررررررررررک

 

هفته ٣١ و تغییرات جنین در این هفته ...

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

در اين هفته اندازه كودك شما به حدود 40 سانتي متر رسيده است. وزن او كمي بيشتر از 1360 گرم است و به زودي شاهد يك افزايش وزن ناگهاني در كودكتان خواهيد بود. او همچنين مي تواند سرش را از يك طرف به طرف ديگر بچرخاند. يك لايه چربي هم در زير پوست او در حال جمع شدن است تا او براي زندگي در خارج رحم آماده شود، در نتيجه بازوها سرها و بدن او در حال بزرگتر شدن هستند  

 

 

پسرم داریم میافتیم تو سرازیری هاااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

ماماطهورا
9 اردیبهشت 92 18:45
انشالله بسلامتي اين 2ماه هم بگذره و گل پسرت بياد بغلت عزيزمممممممممممم
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
10 اردیبهشت 92 18:24
وااااااااااااااااااااای شمارش معکوس داره شروع میشه هاااا کمتر از دوماه مونده البته اگه سزارین باشی ورود گل پسری به 8ماهگی مبارک
ماماطهورا
11 اردیبهشت 92 12:05
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی تو زهرایی , تو زهرایی . . . روززن به همه ي دوستهاي گلم مباركككككككككك
آتی
12 اردیبهشت 92 23:54
مبارک
مامان بهی
14 اردیبهشت 92 11:39
سلاااام عزیز دلم با 2 تا پست جدید آپم خوشحال میشم بسریو نظرتو بگیییی خصوصیم داری فدای ابوالفضل جان بشم من
سها
14 اردیبهشت 92 15:23
سلام دوست نازم ... انشالله که این دوماه هم به سلامتی بگذرونی و نی نیتو بغل بگیری اره دیگه افتادین تو سرازیری خوشبحالت من حالا حالا هااااااااا دارم مواظب خودتو نی نی باش
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
14 اردیبهشت 92 23:23
به سلامتی ایشالله روزت مبارک عزیزم حس تکون خوردنش عالیه
انا
15 اردیبهشت 92 21:28
اخییییییی نی نی کوشولو دیگه بزرگ شده عزیزمممممم ایشالله صحیح و سالم میاد بغلت گلمممم
الناز
18 اردیبهشت 92 20:54
انشالله دوران بارداریتون خیلی راحت بگذره و یه نی نی نازو سالم وصالح بیارین که بهش افتخار کنین یاحق
مامان مهربون فاطمه
21 اردیبهشت 92 1:14
سلام گل بانو...آپم....تو چرا خبری ازت نیست...همیشه به فکر و به یادتم....دوست دارم....مراقب خودت باش
مامان مهربان فاطمه
21 اردیبهشت 92 15:35
سلام٠٠٠٠ميكشمت٠٠٠٠دوباره رمز يادت رفت٠٠٠٠٠رمز رو خصوصي گذاشتم
٠·˙•● فـωـقـلـ ـے مـــآ ●•˙·٠
21 اردیبهشت 92 20:57
سشلام عزیزم پیش منم بیا
٠·˙•● فـωـقـلـ ـے مـــآ ●•˙·٠
22 اردیبهشت 92 15:44
سهــلــآم عسیســم میســی اومـدی شمـآهــم نی نی تــون پسمـلـ ه مبــآلکــ بــآشــ ه مـن لینکــت میکنــم تــوام منــآ بلینکـــ چیزی دیگـ ه نمــونــده نی نی ات بیــآد
٠·˙•● فـωـقـلـ ـے مـــآ ●•˙·٠
23 اردیبهشت 92 15:08
سلام عزیزم اپم نمیاااای
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
24 اردیبهشت 92 15:32
آره عزیزم داره بزرگ میشه نه هنوز نرفتم واسه تخت و کمد اتاق آقا ابوالفضلو چیدی؟تموم شد؟
٠·˙•● فـωـقـلـ ـے مـــآ ●•˙·٠
26 اردیبهشت 92 20:18
salam azizam mer30 omadi ishala niniton be khobi biyad va dostaye khobi bashand baham
٠·˙•● فـωـقـلـ ـے مـــآ ●•˙·٠
30 اردیبهشت 92 22:37
salam azizam apaaaaaaaam
نرگسی
31 اردیبهشت 92 1:07
سلام عزیزمممممممممم ..ایشالله به سلامتی زودی این روزای اخر هم بگذره و نی نی رو بغل بگیری عزیزم ..
مائده(ني ني بوس)
6 خرداد 92 19:12
ايشالا كه به سلامتي اين دوران شيرين انتظار هم تموم شه و گل پسري بياد بغلت
ارلا
30 خرداد 92 14:57
سلام وب خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی قول بده میایی نه قول بده پس قول دادی پس من منتظرم