ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

** کودک من **

****....شـــمارش معـــکوس شـــــــــروع شد ....****

1392/3/27 11:38
نویسنده : مامانی *نی نی *
835 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی و به همه دوستای وبلاگی خووووووووووووودم

پری روز رفتیم سونو گرافی  اون روز سن بارداری رو برام زده بود 36هفته و 4 روز و با حساب امروز توفسقلم 36 هفته و 6 روزته .

و تو پسمل گلمون 2 کیلو و 900 بود وزنت قربونت برم ...دیروزم جواب سونو رو بردم پیش خانم دکی تا تاریخ دقیق اومدنت رو بهم بگه رفتم و بازم صدای قلب نازت رو شنیدم و بعدش تاریخ داد و گفت اگه انشاالله تا اون موقع اتفاقی نیافته و گفت

 


تـــــــــو 10 تــــــــــــــیـــر

مــــیــــــایـــــی

بغــــــلمـــون

هـووووووورااا

فقط 14 روزه دیگه مونده عزیزم

 

شـــــــــــمارش معــــــــــکوس تا دیـــــــــدنت شـــــــروع شـــــد

عاااااشقتیم

 

 

 

خانم دکتر گفت هفته دیگه برم پیشش  چکاب ها از دو هفته یه بار شد هفته ایی یه بار .

انشاالله و به امید خدا تو دو هفته دیگه تو چنین روزی روز دو شنبه 10 تیر میایی بغلمون

خدایااااااااااااااااااااااااا شکرت

 

((  خدایا ازت میخوام همه نی نی ها سالم و صالح بیان بغل خانواده هاشون و

کسانی هم که نی نی میخوان زوده زود نی نی دار بشن

آمین  ))

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

اسماء
27 خرداد 92 12:30
مبارکه ایشالله به سلامتی ایشالله گل پسر صحیح وسالم بیا بقلتون ویه عمر به شادی کناره زندگی کنید
آتـی
28 خرداد 92 18:00
lمبارکه ما رو فراموش نکن دعا کن
نسرین
29 خرداد 92 9:56
مبارکت باشه گلم. وای عزیزم خوش بحالت. دعا کن ما هم به زودی و سلامتی نی نی مون بیاد بغلمون. بازم بهت تبریک میگم.
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
29 خرداد 92 12:39
منم 10تیر به دنیا اومدم هوراااااااااااااااااااااااااااا به سلامتی ایشالله
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
29 خرداد 92 16:48
ایوللللل چه خوب خیلی خوشحال شدم انشاالله که سالم و صحیح زایمان کنی و نی نی گلتو ببینی واسه منو نی نیم هم اون لحظه دعا کن عزیزم راستی بیا اتاق یگانه زهرا خانم رو ببین
hani
29 خرداد 92 22:47
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ من 9 تیررممممممممممم نی نی تو 10 تیررررررررررررر
مامان نفس طلایی
31 خرداد 92 0:25
سلام عزیزم انشالله به سلامتی واسه ما هم خیلی دعا کن
♥ مامان آینده ♥
31 خرداد 92 22:54
سلام عزیز دلم خوبی؟! واااای که چقدر زود گذشت...!!! انگار همین دیروز بود خبر مامان شدنتو بهمون دادیا.............!!!! " بگو واسه شما زود گذشته هرچی سختیش بوده واسه من بوده" انشالله به سلامتی این دو هفته هم بگذره راستی سزارین میکنی؟! زود زود عکس نی نی رو بذاری هااااا وقتی دنیا اومد