ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

** کودک من **

هووووووررررااااا ....

1392/4/6 15:15
نویسنده : مامانی *نی نی *
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلاممممم

بعد از سلام یه عذر خواهی به همه دوستای گلم و یه عذخواهی ویژه مخصوص گـــــــــل پســـــرم شرمنده گل من ...لب تاب خراب بود و وارد نت نمیشد و من فقط با گوشی میتونستم بیام سر بزنم ..ولی خدارو شکر درست شد و الان تونستم بیام و برات بنویسم ...

 

عشق مـــــــــــن و بـــــابــــایـــی

ابولفضل نــــــــــــازم

فقط    رووووز

دیگه مونده تا تو بیایی بغلمووووووووون

هووووووووووووووووووووررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ..دیگه چیزی نمونده

وااااااااییی خدای من اصلا باورم نمیشه .٩ ماه گذشت و یه فرشته ناز تو دلم رشد کرد و بزرگ شد . خدایااااا ممنووووووووووووووووونم امیدوارم که بتونیم پدر و مادر خوبی باشیم و فرزندمون رو به بهترین شکل و اونطور که دوست داری تربیت کنیم .

 

 

 پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

 

یکشنبه رفته بودم پیش خانم دکتر و تقویم رو نگاه کرد و گفت دوشنبه صبح ساعت ٧ برو بیمارستان ...واااییی اون لحظه ته دلم یه جوووووری شد و ذوق خاصی داشتم  گفت شب قبلش از ١٠ شب ناشتا باشم و فقط میتونم تا ٥ صبح آب بخورم و از ٥ به بعد اب هم نباید بخورم ...و انشاالله دوشنبه تا ظهر تو بغلمی عسلممممم .

دوست داریم بی نهایت . هر روز که میگذره بابایی میگه یه روز کم شد انقدر خوشحالیم که نگو

هم ساک خودم هم ساک تو دردونمون آماده اس .

انشاالله که صحیح و سالم و صالح باشی قشنگم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان مهربان فاطمه و علي كوچولو
7 تیر 92 2:07
سلام مادرخانومي اميدوارم خوي باشي٠٠٠٠آقا علي من الان دوازدهروزش و فوق العاده نازه٠٠٠هنوز فرصت نكردم يه پست خوب به افتخارش بزنم٠٠٠دلم بينهايت برات تنگ شده٠٠٠ايشالله به سلاماتي إيمان كني و پسر گلت بياد بغلت٠٠٠٠خيلي دوست دارم٠٠٠منو موقع زايمانت دعا كن
نسرین
7 تیر 92 10:28
ایشالا به سلامتی التماس دعا
tanin
7 تیر 92 18:23
سلاااااااااااام انشاءالله بسلامتی نی نی رو بغل کنی. موقع زایمانت به یادم باش.
آتـی
8 تیر 92 10:55
هورااااااااااااااااااا انشالله
زهرا مامان قاصدک
8 تیر 92 23:15
سلام خانمی ! پیشاپیش تبریک به خاطر اینکه مادر میشی ‍! خوشحال باش خیلی خیلی خوشحال باش و خدارو شکر کن ! چرا که مادر شدن بهترین و زیباترین اتفاقیه که برای هر زنی می افته . الهی که نی نی نازتون سالم باشه و خودتون زایمان راحتی داشته باشید
اسماءஜمامانه فسقلஜ
10 تیر 92 13:23
قدم نو رسیده مبارککککککککککککککک
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
12 تیر 92 16:21
سلام گلم نی نی اومد؟
انا
13 تیر 92 15:36
هوراااااااااااااااااا ابوالفضل کوچولو به دنیا اومده انشالله قدمش خیر بااااااااااااااااشه لحظه شماری میکنیم مامانش بیاد عکسشو برامون بذااااااااااره خوش اومددددددددی پسملییییی بووووووووووووووووس
مامان حسناسادات
14 تیر 92 16:49
سلام آرزو جون
قدم نو رسیده مبارک
مامان ارمیتا
16 تیر 92 9:40
مباااااااااااااااااررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررککککککککککککککککککککککککککککککککککککککهههههههههههههههههههههههههه
ماماطهورا
18 تیر 92 18:23
سلام خانومي مباركا باشههههههههههههه عزيزم انشالله زير سايه پدرومادر مهربونش و زير سايه اقا حضرت ابوالفضل بزرگ شه
مامان بهی
19 تیر 92 11:14
تبریکککککککککککک می گم بابت مامان شدنت عزیزمممممممم ابوالفضل جونممممم ببوسش
ریحانه(مامان پارسا)
19 تیر 92 11:17
ایشاا... صحیح سالم باشه و به سلامتی زایمان کنی عزیزم از دور کوچولو رو میبوسم