ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

** کودک من **

ابولفضل جون قدم های نازش رو به این دنیا گذاشت ...

1392/4/24 11:04
نویسنده : مامانی *نی نی *
1,263 بازدید
اشتراک گذاری

گروه گل یاسسلاممممممممممممممممممممممم به همه دوستای گلمممممممممم اومدم بلاخره

هووووووووووووورررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااا

ابولفضل نازم بعد از 9 ماه انتظار در تاریخ 92/4/9 ساعت 9و نیم صبح اومد بغلم

خدایاااااااااااااااااااا شکرت

گروه گل یاس

گروه گل یاسدلم برای همتون حساااااااااااااابی تنگیده بود  حرف زیاده کلی حرف دارم براتون ولی وقتم کمه

فقط میخواستم بیام خبر بدم و بگم که جیگرممممممممم به دنیا اومد شکر خدا صحیح و سالم .

خدایا بی نهایت شکرت .

از همتون ممنونم که بهم سر زدید و نظر گذاشتید حتما حتما در اولین فرصت میام پیشتون .

کوچولوی قشنگمون الان دو هفته اس که به دنیا اومده چشم رو هم گذاشتیم دو هفته شد چقدر زود خدای من اصل متوجه گذر زمان نشدم انگار همین دیروز بود که جواب آزمایش رو گرفتم و فهمیدم یه فرشته ناز تو دلم دارم .9 ماه گذشت . بیشتر وقتم پر شده الانم که تونستم بیام پسرم خوشگلم خوابه و من دارم تند تند تایپ میکنم .انشالله در اولین فرصت میام و ماجرای اومدن نی نی رو اتفاقات اون روز و بعد از اون رو مینویسم .الان زیاد وقت ندارم.

گروه گل یاسبه زودی و به محض اینکه وقت کنم با یه پست جدید میامممم انشااللهگروه گل یاس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

منیر
22 تیر 92 15:15
عزیزم قدم نورسیده مبارکککککککککککک
مامان بهاره جون
22 تیر 92 15:36
قدمش مبارك وپرازخيروبركت وسلامتي
اسماء ஜ مامانه فسقل ஜ
22 تیر 92 17:48
مبارکتون باشه خدا حفظش کنه زودی ازش یه عکس بذارید که دلمون بی طاقت شده
tanin
22 تیر 92 18:01
سلااااااااااااام مبارکهههههه هر چن وقت میومدم وبلاگت ببینم بالاخره اومدی یا نه ! خیلی خوشحالم که حال خودت و آقا پسرت خوبه . زود بیا کلی باهات حرف دارم.
دوست قدیمیت
23 تیر 92 13:06
سلام عزیزم قدمش مبارک باشه انشالله به سایه پدرو مادر بزرگ شه عکس نی نی نازتو حتما بزارتو وبلاگ ببینیمش یادت نره هاااااااااااااااااااااااااااااا منتظرماااااااااااا
کاکل زری یا ناز پری
23 تیر 92 14:54
ارزو جونننننننننننننن مبارکه مامانییییییییییییییییییییییییییی خوش قدم باشه عزیزمممممممممممم منتطرتممممم
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
23 تیر 92 18:13
مبارکککککککککککککککککککککککه کجایی تو دختر من هر روز میام بهت سر میزنم میبینم خبری نیست. زوددددددددددددددد بیا تعریف کن چیشد زودا
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
24 تیر 92 0:44
به سلامممممممممتی عکسشو بذار
انا
24 تیر 92 16:21
عزیز دلمممممم پس عکسش کوووووووووو؟؟؟؟؟؟؟ اینا رو که خودم میدونستم اومدم عکس ببینم
مامان بهی
25 تیر 92 12:47
مبارکهههههههههههههههه قدمش پر خیر و برکت باشه آروز عکسشو بزار خوببببببب
آتـی و آقایی مهربونش
27 تیر 92 10:57
اجی قدم نو رسیده مبارک
سها
27 تیر 92 16:02
سلاااااااام دوسته نازم خوبی ؟ اینا همه رو واسم یه بار تعریف کردی ولی وقتی دوباره خوندمشون چشمام پر اشک شد خیلی خوشحالمممممم انشالله قدمش پر خیر و برکت باشه .. واسه منم دعا کن زودتر به سلامت این دورانو بگذرونم بووووووووس
مامان نفس طلایی
29 تیر 92 2:14
خوش امدی گل پسری
ریحانه(مامان پارسا)
2 مرداد 92 11:14
مبارک باشه مبـــــــــــــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــــــــــــــ