ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

** کودک من **

ما و تو و روروک....

1392/9/22 13:01
نویسنده : مامانی *نی نی *
1,519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فنقول بادمم

الان دارم با گوشی پست میزارم از خوشحالی آخه امروز صبح من و بابایی داشتیم صبحانه می‌خوردیم تو رو گذاشتیم تو روروک کنار من بودی و وقتی برگشتم دیدم یکی دو قدم برداشتی و خودت و هل دادی جلویی رفتی اونور آخخخخخ که اگه بدونی من و بابا چه ذوقی کردیم خیلی خوشحال شدمممم و خدارو شکر کردم خدایااااا ازت ممنونم که شاهد این لحظات شیرین و به یاد ماندنی فرزندم هستم

 

پس اولین قدم برداشتنت با روروک در روز بیست و دوم آذر ماه سال نود و دو در پنج  ماه و سیزده روزگی

 

خیلی دوست داریم عشق مامان و بابایی پسر نازم

 

 بوووووس برای ابوالفضل نازنینم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خــالـه هـانی
22 آذر 92 18:55
salam mamani elahi fadash sham aksasho ba ro roak bezar bebinim bebosesh