ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

** کودک من **

طنز ....

1390/11/16 17:56
نویسنده : مامانی *نی نی *
654 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم ... خوبید ... ؟ امروز تصمیم گرفتم یه سری مطالب طنز و جالب هم  بذارم براتون تا هر کی به وبلاگم سر زد بیشتر بهش خوش بگذره ...  نظر یادتون نره  هااااااا.... امیدوارم خوشتون بیاد تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی         تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

 

 

بچه ۲۴ ساعت نیست به دنیا اومده ، برگشته بهم میگه نمیتونه راه بره ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ فقط میتونه پشتک بزنه !


  * * * * * * * * * * * * *

خاور اومده داریم اثاث خونه رو بار میزنیم ، میگه دارید از این محل میرید ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داریم اثاث میبریم پارک خاله بازی کنیم !


 

  * * * * * * * * * * * * *
 

ادامه  مطلب  یادتون نره
 

گفتم : از صدای سخنش ندیدم خوشتر ! گفت عشق رو میگی ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ صدای خروپف بابام رو میگم !

 


  * * * * * * * * * * * * *

 


بهش گفتم هفته بعد تولدمه ! گفت یعنی باید کادو بخرم واست ؟ گفتم
پـَـــ نــه پـَـــ خواستم اطلاعات عمومیت بالا بره !

 


  * * * * * * * * * * * * *


از این زنبور خرکیا دستمو نیش زده ، اومده میگه نیشت زد ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ نازم کرد !

 

  * * * * * * * * * * * * *

مادربزرگم آلزایمر گرفته ! فامیلمون میگه اثرات پیریه ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ بسوزه پدر عاشقی !

 

  * * * * * * * * * * * * *

از دماغم داره خون میچکه و بدو بدو دارم میرم طرف دستمال کاغذی ! وسط راه جلومو سد کرده میگه چی شده ؟ خون میاد ؟ دستمال میخوای ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ شیر دماغم خراب شده دارم میرم لوله کش بیارم !


  * * * * * * * * * * * * *

 


رفته تو اتاق پروو لباس رو پوشیده ، اومده بیرون میگه میاد بهم ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داره میره ، بدو تا فرار نکرده یه جور از دلش دربیار !

 


  * * * * * * * * * * * * *

 


از گوگل سایت رو باز کردم ، نوشته آیا میخواهید وارد سایت شوید ! گفتم پـَـــ نــه پـَـــ مثل اینکه زنگو اشتباه زدم با طبقه بالایی کار دارم ، ببخشید دیگه تکرار نمیشه !

 


  * * * * * * * * * * * * *

 


مامور آمار : شما فرزند خانواده هستید ؟ پـَـــ نــه پـَـــ من پدر خانواده ام ولی خیلی خوب موندم اصلا شکسته نشدم !

 


  * * * * * * * * * * * * *

 


فامیلمون اومده خونمون میگه از وقتی بخاری گذاشتین خونتون اینقدر گرم شده ؟ گفتیم پـَـــ نــه پـَـــ از وقتی توی کانون فرهنگی آموزش ثبت نام کردیم !

 


 


  * * * * * * * * * * * * *


کیف گرفتم دستم همسایه میگه داری میری دانشگاه ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داریم میرم مهد کودک امروز کلاس خمیربازی داریم !

 

 

 


  * * * * * * * * * * * * *


لوله کش اومده خونمون میگه لوله های آب چکه میکنن ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ سیمای برقمون سوراخ شدن
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)