ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

** کودک من **

تقدیم به همسرم

1390/11/14 0:12
نویسنده : مامانی *نی نی *
554 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

سلام همسر عزیزم

میخوام به واسطه این وبلاگی که واسه فرزندمون دارم آماده میکنم از تو تمام مهربونیات تشکر کنم و بگم بابت همه چیز ازت ممنونم . و بهت بگم که خیلی دوستت دارم و از ته قلبم عاشقتم

 

اگه دنیا واسه من بود :

توی هر ریشه خشکی بیت حرفاتو می کاشتم                              

اون موقع بیت صدات رو توی گوش شب میذاشتم                       

اگه دنیا واسه من بود :

خورشید وکه بر میداشتم جای اون تو رو میذاشتم                    

اون موقع با اسب بودن تو رو تنها جا میذاشتم                 

اگه دنیا واسه من بود:

جای حرف تو کتابا اسمتو فقط میذاشتم                     

جای قصه ی زمونه پلک چشماتو میذاشتم                

اگه دنیا واسه من بود:

واسه حرفای قشنگت یه دونه شاهنامه داشتم             

واسه سبزه های بی برگ گل بی کسی میذاشتم     

اگه دنیا واسه من بود :

روی هر بال کبوتر نامه ای برات میذاشتم         

اون موقع قلب خودم رو توی دستات جا میذاشتم 

 

 

عشق یعنی :

عشق یعنی قطره ای از راز ها                از پرستوها و از پرواز ها قلب

عشق یعنی سایبان آرزو                        مثل بغضی بی بهانه در گلو

عشق یعنی تا ابد زیبا شدن                 قطره ها را کم کم دریا شدن ماچ

عشق یعنی آیت احساس ها               شبنمی بر لاله ها بر یاس ها

عشق یعنی هم اسارت در وفا               در کلاس خستگی درس صفا چشمک

عشق یعنی نمره های خوب و بد                حل چندین مسئله در جزر ومد

عشق یعنی یک سبد یاس سفید               در غروب آرزو شعر امیدخواب.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آری ,آغاز دوست داشتن است

من به پایان دگر نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباستماچ دوستت ذارم با تمام وجود

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

محو تو :

 گفته بودی که چرا محو تماشای منی

آنچنان مات، که یک دم مژه بر هم نزنی

مژه بر هم نزنم، تا که زدستم نرود

ناز چشم تو، به قدر م‍‍‍‍‍‍‍ژه بر هم زدنی

 

همسر عزیزم عاشقانه دوستت دارم و تا ابد با تو خواهم بود

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهراد
21 دی 90 22:04
عالی بود واقعا از این عشقی که به همسرت داری باید افرین بهت گفت




ممنون . آره دیگه عشقه دیگههههه

مامان مهراد
21 دی 90 22:05
امیدوارم برای هم دوستای خوبی باشیم لینکتون کردم




سلام ممنونم از نظراتتون من شما رو لینک کرده بودم با اجازتون بازم ممنون





بازم بهتون سر میزنم .شمام یادتون نره

الهه
22 دی 90 8:56
سلام خيلي جالبه هر دو مون ميخوايم ني ني داشته باشيم.من لينكتون كردم.



سلام آره جالبه .آره ایشاا... یه نی نی سالم

مائده
15 بهمن 90 22:29
اميدوارم كه هميشه هميشه عاشق همديكه بمونيد