ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

** کودک من **

برگشت از مهمونی

1390/11/24 13:24
نویسنده : مامانی *نی نی *
801 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی قشنگم♣

خوبی فدات شم ..؟ چقدر این ٣ روز که نبودم دلم برات تنگ شده بود ... عزیزم ما از مهمونی که برات گفته بودم برگشتیم ... جات خالی انقدر خوش گذشششت که نگو ... رفتیم خونه خاله همه بودن ... گفتیم و خندیدیم و...  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیبچه ها هم انقدر بازی کردن که دیگه خسته شده بودن با خودم گفتم اگه تو هم بودی الان بین اونا بودی.... عیبی نداره بلاخره که میای...بعد از خونه خاله رفتیم خونه اون یکی خاله آخه تازه خونه خریدن رفتیم سر بزنیم برگشتنه با خاله رفتم بیرون خرید   فکر کنم یه ٣-٤ ساعتی پیاده روی کردیم و خرید کردیم خیلی حال داد خیلی وقت بود اینطوری پیاده روی نکرده بودم   تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیهوا هم سرد بود من سردم نبود ولی وقی اومدم خونه وووووواااااای  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیفهمیدم که سرما خوردم گلو درد و استخون درد و لرز الانم که دارم برات مینویسم چسبیدم به شومینه ....عزیزکم ببین اگه تو هم بودی هااااا واسه تو هم همه چی میخریدم نی نی قشنگم ... راستی عزیزم باید از بابا خوب و مهربونتم تشکر کنم که من و برد مسافرت خیلی ازش ممنونم از همین جا به باباییت میگم عزیزم خیلی خیلی دوست دارم و بابت همه چی ازت ممنونم همسرم ... عاشقانه دوستت دارم و خواهم داشت   تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی       تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نرگسی
25 بهمن 90 0:11
مواظب خودت باش دوستم تا زودی خوب بشی..
مامان بهی
25 بهمن 90 13:53
سلام مواظبت خودتون باشین مامان آینده حتما به وب ما هم بسرید و نظراتونو بهمون بگین ما منتظرتونیم
نسرین
26 بهمن 90 22:55
سلام دوست من. وبلاگتو میخونم خیلی قشنگ مینویسی. یه جورایی یاد خودم میوفتم. به وب من هم سر بزن.
مامان یاس
27 بهمن 90 19:01
سلام خانم گل ان شاء الله خبر شنیدن مامان شدنتون را به من هم بدید وشیرینی فراموش نشه من حرف های شنیدنی برای نی نی آوردن شما هم دارم میتونید بیایین وبخونین خوشحال میشم نظر هم بدین واز همسایه های ما بشین من وهمسرم تازه ازدواج کردیم و نی نی ما باید زیاد منتظر بمونه