ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

** کودک من **

روز ولنتاین

1390/11/25 13:38
نویسنده : مامانی *نی نی *
830 بازدید
اشتراک گذاری

                                              

 سلام به همه ی مامانا

سلام همون طور که میدونید امروز روز عشاق یا روز ابراز عشقه مامانای عزیز امروز اومدم تا  به واسطه ی این وبلاگ  روز ولنتاین رو به همه ی  شماها تبریک بگم  و بگم ولتاینتون مبارک ...و

.از همین جا به همسر خوب و مهربونم تبریک میگم شِـــکـْـلـَکْ 
هــآے خــآنــــــومـے که همه جوره عاشقشم بهش میگم عشق من عاشقتم تا بی نهایت و هر روز بر عشق من به تو افزوده میشه ... دوسسسسست دارم هوارتا ...و بد جوری میخوامت و امیدوارم سال بعد این روز رو سه تایی جشن بگیریم من و تو و نی نی مون .....   Smiley            **

 

    

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پانیذ
28 بهمن 90 23:59
سلام گلم ایشالا ایشالا ایشالا منم امیدوارم سال دیگه با شادی و خوشی هم شما و همسر مهربونتون و هم من و همسرم 3 تاییه 3تایی ولنتاین و جشن بگیریم. به امید اون روز در ضمن وبلاگتون خیلی نازه ایشالا نی نی که بیاد و وبلاگشو ببینه به داشتن چنین مامان با ذوقی افتخار می کنه...