ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

** کودک من **

دلتنگی و خستگی ...!

1390/12/9 17:02
نویسنده : مامانی *نی نی *
662 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقل جان

سلام عزیزکم خوبی ...؟ یه چند وقت کوتاهی بود که باهات حرف نزده بودم فدات بشم الهی عزیزم مامان باز دلش گرفته و باز به تو فکر میکنه آخه نمیدونه چی میشه میای یا نه ...؟! واسه همین قشنگم فکرم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیخیلی مشغول شده ..نگرانم از نیومدنت تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیحتی اصلا نمیخوام به نیومدت فکر کنم .. امیدوارم که سریع بیای عزیزم عاشقتم خیلی دلم گرفته ودلم تنگه برای همه  چی ..وقتی به اومدنت فکر میکنم خیلی ذوق زده میشم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیامیدوارم که زوده زود بیای و مامان و از دلتنگی هایی که داره  خلاص کنی .....کوچولوی من دیگه از تنهایی خسته شدم ...زود بیا و مامان و بابا رو منتظر نذار تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی من و بابایی عاشقتیم و در موردت خیلی با هم صحبت میکنیم ..

 

 

راستی گلکم دیروز حسابی خونه تکونی داشتیم ها  امیدوارم با اومدن تو هم دلم  , دلتکونی بشه ..... من که تا ساعت ١٠ خواب بودم دیروز از ساعت ٧ بیدار بودم و ساعت ٨ خانمی که قرار بود بیاد و بهم کمک کنه اومد و همه جا رو حسابی تمیز کردیم خونه برق افتاد از شستن ظرف های  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیپارتیشن و کابینت ها و پنجره ها گرفته  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیتا زیر کابینت ها و پشت مبل ها وجارو  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیو. گردگیری و.. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی هر چی فکر کردیم که تغییر دکوراسیون بدیم و مبل ها  رو جا به جا کنیم نشد..  آخرشم کلی دستگیره و سفره و....  ریختم تو ماشین لباسشویی  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیتا ساعت ٤ داشتیم کار میکردیم  ولی خیلی خسته شده بودم و دیگه برام حالی نمونده بود ... واسه همین امروز تا ١١ خواب بودم ....خیالم راحت شد که خونه تکونیم تموم شد ودیگه کار زیادی ندارم  کاش تو هم بودی عزیزم ...امسال که دیگه تموم شد ولی تا عید سال دیگه پیشمون باشی ها مامانی دیگه از تنهایی خیلی خسته شده و شدیدا بهت نیاز داره ....                        واسه همینه که میگم هم دلتنگم هم خسته ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسرین
10 اسفند 90 1:20
سلام ارزو جونم. منم مث تو از نیومدن نینیم خیلی میترسیذم. اما دوستی بهم گفت مهمترین چیزی که رو نیومدنن نی نی تاثیر داره استرس و نگرانیه. که هورمنی ترشح میکنه که تاثیر مستقیم روی تخمک گذاری و روند شکلگیری جنین داره. پس فقط باید سعی کنی اروم و ازاذ باشی ذوست من. امیدوارم نی نیت زود زود که خواستی بیاذ