ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

** کودک من **

تبریک سال نو ......

1390/12/27 2:54
نویسنده : مامانی *نی نی *
745 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

((    با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد

 

برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت

 

روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد . . . ))

==============================

یادم باشد که زیبایی  های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند

یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند.

یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم.

که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد.

یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم.

چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد.

===============================

سلام دوستای  من ...امیدوارم که حال همتون خوب باشه امسال یعنی سالی که گذشت رو به خوبی سپری کرده باشید و با شادابی وپر از امید وارد سال جدید بشید برای همه ی شما سال خوب و پر از خیر و برکت آرزو دارم ...اومدم تا سال جدید رو پیشاپیش به همه  تبریک بگم ....به امید سالی خوب و پر از اتفاقای خوب برای همه ماااااااااااا......

((   پیام نوروز : .دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست . .))

 

سال نو میشود .زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند میزند

و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره…من…تو…ما…

 

کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟…پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟…

 

زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و

 

چون همیشه امیدوار وسال نوپیشاپیش مبارک…

 

 

.

برای همه ی شما سالی خوب و برای کسایی که نی نی میخوان سال خوب همراه با یه نی نی ناز و سالم آرزومندم .....

آرزومند آرزوهایت :  دوست نی نی وبلاگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فاطمه
27 اسفند 90 9:27
سلام گلی خانوم.سال نو بر شما هم مبارک باشه .امسال ایشاالله سال خوش بغل کردن نینیتون باشه. خوش بگذره و شاد و خرم باشید
مهسا مامان مرسانا
28 اسفند 90 2:19
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . . پیشاپیش عیدتان مبارک .
نرگسی
4 فروردین 91 23:51
سلام دوستم .. نیستی ؟؟ خوبی ؟ خوش میگذره ؟؟
عارفه
5 فروردین 91 17:24
سلام گلم از دیدار دوباره ت خوشحالم
فاطمه سادات
8 فروردین 91 14:33
سلام عزیزم سال نوت مبارک خدا حفظش کنه آره خیلی فک کنم شیرین باشه فداش شم
مامان یاس
17 فروردین 91 23:16
آره گلم رفته بودم کربلا بعدش هم حسابی خسته بودم وهنوز به اقوام سرنزده بودم و دلم خیلی گرفته بود الانش هم حوصله آپ کردن مطالبم را ندارم