ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

** کودک من **

خوابیدن زن و شوهر بعد از بچه دار شدن (هه هه )

1390/12/24 1:35
نویسنده : مامانی *نی نی *
3,055 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستای گلم اینجا تو ادامه مطلب براتون چند تا عکس گذاشتم با مزه اس ... من که خوشم اومد گفتم برای شما هم بزارم البته دیگه انقدرام سخت نمیشه ها اا اااااااااااااااااااااااااااااا تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی       تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

       

 

((( امیدوارم خوشتون بیاد  بعد از دیدن عکسا نظرتون رو راجع به عکسا بگید  )))

 

 

 (( نگاه کن جا قحطه مگه بچه ))

 

 

(( اینجام که داره مامان و بابا رو میندازه پایین هه هه ))

 

 

((  با خودت درگیری فسقلی ))

 

 

 (( اینجا هم خیالش راحته که مامان باباهستن اگه بخواد شیطونی کنه ))

 

 

 

بلاخره خیالت راحت شد بچه همه تخت رو به انحصار خودت درآوردی و مامان بابارو بی بالش کردی ...هه هه هه

 

 

 

(( خوب بود نه ))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

کلبه دل
24 اسفند 90 10:22
خیلی جالب بود گلم
فاطمه سادات
24 اسفند 90 11:15
مباااااارکت باشه آرزو جونم خیلی خوشگلن منم پس خریدامو میذارم
مامان فاطمه
24 اسفند 90 14:42
گلی خانوم عالی بود مثل همیشه از پیامت ممنونم
سحر مامان سورنا بلا
24 اسفند 90 23:10
سرنوشت همه زن و شوهرا بعد بچه دار شدن همینه ...اسما"بچه ها اتاق وتخت جداگانه دارن... خیلی بامزه بود عزیزم
فاطمه سادات
27 اسفند 90 14:05
ممنون از دعاهایی که کردی ان شالله سال خوشی کنار همسرت داشته باشی وسال 3نفره شدنتون باشه
مامان سوگل
28 اسفند 90 10:07
واقعا خیلی جالب و واقعی بود ما که وضعیتمون بعد از دخملم همین شکلیه امیدوارم که سال خوب و پرباری را داشته باشید و سال جدید از نی نی تو شکمتون با ما صحبت کنید
مامان یاس
17 فروردین 91 14:11
سلام سال نو مبارک خیلی عکس های بامزه ای بودن واییی واقعا اگه نی نی بیاد اینطوری میشه خب باید کنار اومد.من همیشه دوست داشتم وقتی نی نی دار شدم بذارمش روی پاهام و بهش غذا بدم یه بوس از لپ پنبه ایش بگیرم بعد یه لقمه بدم آقامون بخوره بعد خودم همیشه اینو تصور میکنم و از خوشحالی فریاد میزنم شنیده بودم وقتی نی نی میاد داخل خونه مخصوصا اگه انتظار هم کشیده باشی انگار بهشت را تجربه کردی دعا میکنم بزودی خدا بهت نی نی بده
مامان علی اکبر
4 اردیبهشت 91 3:55
سلام،عکسای جالبی بودن به وبلاگ پسر من هم بیاید خوشحال میشم