ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

** کودک من **

خرید عید

1390/12/22 18:47
نویسنده : مامانی *نی نی *
2,817 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ...

نی نی من چند هفته حدود یک ماه پیش که رفته بودیم خونه خاله برات که گفته بودم با خاله رفتم خرید عید کردم آخه بابایی یه جا کار داشت نتونست بیاد ... واسه این منو خاله جون رفتیم ... جات خالی هوا هم که سرد بود و منم که سرما رو خوردم حالا بریم سر اصل مطلب من داشتم وب دوستان و خاله های نی نی وبلاگی  رو میخوندم که درباره خرید عید نوشتن با خودم گفتم که خب منم خریدای عیدم رو بزارم ...میزارم تو ادامه مطلب ....

این عکس مانتومه چون مانتو بلند خیلی دوست دارم بیشتر بهم میاد از کمرش کلوش میشه تو تن خیلی

خیلی نازه

 

 

اینم عکس لباسی که خیلی وقت پیش گرفتم برای تابستون خریدم

 

اینام کتونیامه ..چطورن ؟ من عاشق کتونی ام کفش پاشنه دار یه کم سختمه

 

 

 

 

 

البته چادرمم خریدم اون که دیگه مشکی معمولیه .... دیگه عکسش رو نمیزارم ...

2 از شلوارام با تونیکی که خریدم آپلود نشد بعدا میزارم انشاا...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ستایش
22 اسفند 90 18:58
سلام عزیزم خیلی نازه گلم معلومه که خوش هیکلی منم عاشق مانتو بلندم مبارکت باشه گلم سال ن. هم پیشاپیش مبارک من آپم گلم
نایسل
23 اسفند 90 12:06
مانتوتتتتت خیلی خوشگله خیلییییی منم اصلا کفش پاشنه دار دوست ندارم عاشق همین جور کفش هستم راححتمم باهاشوننن تبریک میگم به سلیقه ات
کلبه دل
23 اسفند 90 17:31
انشالله به سلامتی استفاده کنی سالی خوبی برات ارزو می کنم جوانان رو موقع سال تحویل دعا کن فراموش نکن
مامان مهراد
23 اسفند 90 23:44
سلام عزیزم نزدیک عیده! توی خونه تکونی دلت ما رو بیرون نکنی پیشاپیش عیدت مبارک
ما (من و گاهی بابا)
24 اسفند 90 11:01
کلی از اون عکسا خندیدم ممنون
حسناسادات
24 اسفند 90 13:08
ممنون که اومدی
الهه
24 اسفند 90 21:52
مباركه عزيزم.همشون خوشكلن.
سحر مامان سورنا بلا
24 اسفند 90 23:16
سلام خانمی ... خریدات مبارکت باشه ...کتونی هات خیلی خوشکلند!!1
عارفه
26 اسفند 90 15:15
پیشاپیش عیدت مبارک عزیز دلم خیلی از اینکه دوستی به خوبی تو پیدا کردم خوشحالم ایشالله امسال سال نی نی دار شدن و عاقبت بخیری و سلامتی و عشق و ایمان کامل برای تو باشه ای سالِ سعید و سورِ عیدم از تو سرسبز و سحر خیز و سپیدم از تو سرمایه ی هفت سینِ من کامل شد تا سینِ سلام را شنیدم از تو
مامان سوگل
28 اسفند 90 10:10
مبارکتون باشه، خیلی خوشگل هستن، سلیقه من هم جفت سلیقه شماست فقط اسپرت ایشالا سال خوب و خوشی داشته باشی، به سلامتی و شادی بپوشی لباساتو
مامان سوگل
28 اسفند 90 10:10
راستی با اجازتون خیلی وقته که لینکتون کردیم