ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

** کودک من **

بهترین خبر سال 91

1391/1/15 18:37
نویسنده : مامانی *نی نی *
1,110 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی قشنگم

سلام عزیزکم امروز ٨ فروردین ٨ روز هم از سال جدید گذشت مث یه پلک بر هم زدن ....٤ روز اول عید رفتیم خونه مامان جون اینا ...همه بودن بعد هم که برگشتیم عید دیدنی رفتیم خونه فامیل هایی بابایی ...عروسکم میدونی امروز تو تاریخ ٨ فروردین بهترین خبری که شنیدم چی بود ......؟؟؟؟  واااای حتی از گفتنش هم ذوق میکنم عزیزم ....الان بهت میگم امروز مامانی از یکی از بهترین دوستا و صمیمی ترین دوستان دوران مدرسه اش شنید که امروز زفته آزمایش و جوابش مثبت شده ومامان شده هووووووووووووراااااااااااااااااااا...............

..                                

 *****************************************************

 وای کوچولوی من بهترین دوستم فاطمه رو میگم از مامانیت یک سال کوچیکتره و آبان امسال که بیاد ٢ ساله که ازدواج کرده فقط خدا میدونه که چقدر خوشحالم داشتم میخوابیدم که زنگ زد وقتی گفت دیگه خواب به چشمم نیومد از خوشحالی .... گفتم بیام سریع براش مطلب بذارم واااااااااای خدایا شکرت خیلی خیلی خوشحالم /خوشحالم بخاطر اینکه اولین پست سال نود رو با بهترین خبر شروع  کردم بهترین خبر تو روزای اول سال بهتر از این چیزه دیگه ایی نمیتونست باشه از همین جا اومدم بهش تبریک بگم فاطمه جونم دوست جون جونی خودم خیلی خوشحالم برات که الان یه فرشته کوچولوی ناز تو دلت داری ... یه موجود کوچولوی زنده که روز به روز درونت رشد پیدا میکنه و بعد از به دنیا اومدنش میشی( مادر)خیلی مواظب خودت باش عزیزم یاد دوران مدرسه بخیر کی فکرشو میکرد با گذشت ٣ سال من و تو ازدواج کنیم و تو مامان بشی .....همه ی اینا حکمت خداست خدا جونم دوسستتت دارم فاطمه جون درسته از هم دوریم و کاری از دست من برات بر نمیاد جز اینکه برای تو و فسقلی نازت دعا کنم که صحیح و سالم پا توی این دنیا بزاره و بیاد بغل مامانش ... اینم تقدیم به تو که بهترین دوستمی دوستت دارم عزیزم ببخشید عزیزم از راه دور تنها کاری بود که از دستم بر میومد که بیام و برات بنویسم ....

 

 

(( نی نی به دل مامانی خوش اومدی ورودت رو به دلت مامانت تبریک میگم مامانت رو 

اذیت نکنی هااااااا ))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ناشناس
8 فروردین 91 21:31
سلام عزیزم ممنون از این همه لطفی که نسبت به من داری اصلا باورم نمیشه حامله ام امیدوارم تو هم به زودی زود حامله شی انشالله به امید ان روز
عارفه
9 فروردین 91 16:35
X
مامان سوگل
10 فروردین 91 19:53
الهی عزیزم خوشحالم از اینکه خوشحالی از شادی دوستت، امیدوارم که روزی خودت این خبر رو به دوستت و به ما نی نی وبلاگی ها بدی و ما برات اظهار شادی بکنیم
مهسا مامان مرسانا
12 فروردین 91 18:06
خدا رو شکر ا نشاالله یه روزی برای شما خانومی
كاكل زري يا ناز پري
12 فروردین 91 22:26
سال نو مبارك عزيزممممممممممم با بهترين ارزو ها.چه خبر خوبي خوش خبر باشي هميشه انشاالله روزي خبر مادر شدن خودت رو تو وبت بخونيم
فاطمه سادات
14 فروردین 91 14:32
مبارکش باشه هیچ لذتی بالاتر از این نیست ایشالا خبر خوش بعدی مامان شدن خودت باشه
سحر مامان سورنا بلا
20 فروردین 91 17:10
مبارکه دوستت باشه عزیزم...کسی که از شادی دیگران شاد میشه معلومه خودش قلب مهربونی داره...این گلا هم برا دوستت