ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

** کودک من **

برای نی نی خودم ....که دلم براش یه ذره شده ........

1391/1/20 15:32
نویسنده : مامانی *نی نی *
779 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی من میدونی چیه ..؟

دلم برات یه ذره شده عزیزکم امروز خیلی دلم هواتو کرد و خواست که پیشم باشی و همش بهت فکر میکردم ...

شاید باورت نشه عزیزم ولی گاهی اوقات تصورت میکنم که چطوری میشی شبیه بابا یا مامان ...ولی اصلا فرقی نمیکنه هر طور خدا صلاح بدونه عزیزم .....دلم برات خیلی تنگیده ناراحت ...اینو برات مینویسم که خیلی دوست دارم آهنگشو  :

 

پای پنجره نشستم کوچه خاکستری باز  زیر بارون            من چه دلتنگتم امروز انگار از همون روزاس

 حال و هوام رنگ توئه کوچه دلتنگ توئه

   دلـــــم گرفته دوباره هوای تو رو داره                         چشمای خیســـــم واسه ی دیدنت بی قراره

  این راه دورم خبـــــــر از دل من که نداره                     آروم نـــــدارم یه نشــــــونه میخوام واسه قلبــم

 جز این نشــــونه واســــه چیزی دخیـــل نمی بندم                 این دل تنــــهام دوباره هوای تو رو داره

 

عزیزم به آخرای درس من و بابایی دیگه چیزی نمونده که تموم بشه البته قراره که ادامه بدیم ....ولی قراره که بعد از تموم شدن درس من و بابایی به اومدنت فکر کنیم...خیال باطل کوچولوی من برای من و بابا دعا کن که تو درسامون موفق باشیم و بابایی هم تو کاراش آخه دعای تو که اون بالایی زودتر قبول میشه راستی عزیزم از خدا هم بخواه که هر وقت تو رو خواستیم زود زود بهمون بده     من و بابایی خیلی  دوست داریم  نی نی من ....

تمام لحظه ها یادت به ذهنم شور میریزد                 به شام ار تنهایی نگاهت نور میریزد

به من سر میزنی هر شب                    **                  لطیف و نرم و رویایی

تو را حس میکنم ای جان                     **                  تو در هر گوشه پیدایی

تو باید با خدا باشی                           **              که  پاک و بی ریا هستی

تو آن شاهزادهی عشقی                  **                که در افسانه ها هستی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سحر مامان سورنا بلا
20 فروردین 91 17:05
امیدوارم که درسات زودتر تموم بشه ویه نی نی گل بیاری...البته اگه خدا بخواد هدیه ای بهت بده ممکنه یهویی غافلگیرت کنه!!
مریم مامان نخودچی
22 فروردین 91 9:32
اخه ارزو جونم نبینم ناراحتی و دلت گرفته... هروقت قسمت و صلاح خدا باشه میاد... شاید تو دوران دانشگاه...
الهه
23 فروردین 91 7:33
نه عزيزم مال منم همينطوري شده.اخرين پستاي تورو وبعضياي ديگه رو نميتونم نظر بذارم.اهنگم باز نميكنه.
کلبه دل
23 فروردین 91 12:22
سلام گلم انشالله تو درساتون موفق باشین انشالله خدا بهت یه نی نی قشنگ بده اهنگت هم میخونه و نظر هم میشه داد من هم از اهنگت خیلی خوشم میاد برای جوانان هم دعا کنید
مائده
25 فروردین 91 11:14
ايشالا همون موقع كه خواستي خدا بهت بده نه زودتر نه ديرتر
هانی
26 فروردین 91 14:30
سلام من شما رو نمیشناسم ولی الان وبتو دیدم و فهمیدم شمام مثل ما منتظری و انتظار کی تمام میشه نمیدونم. اهنگت خیلی قشنگه و غمگین باور کن با این اهنگت دارم گریه میکنم .امیدوارم به زودی زود دلت شاد شه و وبلاگت سرشار از شادی و شکوه باشه..وعکس نی نیت همه جای وبو پر کرده باشه
زهرا
28 دی 91 3:04
همه پست هاتو خوندم از بس که عزیز شدی انشاا.. نی نی صالح وسالم وناز وخوشگل تو دلت بزرگ شه و شکمت هم گنده به ما هم سر بزن خوشحال میشم