ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

** کودک من **

کمک ....؟؟

1391/1/22 18:40
نویسنده : مامانی *نی نی *
682 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی ...

بچه ها ازتون کمک میخوام...

چند تا سوال

 

١) یکی اینکه قسمت نظرات همه ی  پست ها برایتون میاد و میشه نظر بدید ؟

٢) اینکه آیا آهنگ وبلاگم براتون میاد ...؟؟؟؟

آخه به مشگل بر خوردم ...لطفا کمک کنیدو جواب سوالاتم رو بدبد ....

ممنون از همگی ......دوستون دارم...... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان هوراد
22 فروردین 91 18:51
سلام عزیزم سال نو مبارک وبلاگ قشنگی دارید آره گلم هم آهنگ زیبات پخش می شه هم نظرات من که مشکلی ندارم
مامان سوگل
25 فروردین 91 2:09
با اینکه شما به ما سر نمیزنی و یادی از ما نمیکنی ولی ما میای پیش شما، 1) باز میشه 2) آره شنیده میشه و خیلی جالبه نگران نباش برای منم چند روز پیش اینجوری شده بود و بعد خودش درست شد
عارفه
26 فروردین 91 14:18
آره عزیزم راستی یه ساعت دیگه دوباره وبمو بخون آخه عکسها کامل نذاشته بودم هنوز گلم
نرگسی
26 فروردین 91 18:59
برات خصوصی میذارم عزیزم ..
سحر مامان سورنا بلا
29 فروردین 91 15:43
سلام خانومی با احساس ...جواب هر دو تا مثبته نگران نباش...دلمون برات تنگ شده چرا نمیای؟