ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

** کودک من **

گردش دوتایی ..

1391/1/27 1:55
نویسنده : مامانی *نی نی *
761 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولو

الان ساعت ١٢:٥١ دقیقه شبه  و بابایی خوابه منم رفتم ولی خوابم نبرد و اومدم پیشت بابایی الان خوابه خوابه خوش به حالش زود خوابش میبره البته حقم داره  من که باید کلی با خودم کلنجار برم و هی غلت بخورم اینور اونور تا خوابم ببره خلاصه خوابم نبرد و اومدم اینجا  که از امشب بگم برات:

 

                        

 

 

 

(( ادامه یادتون نره ))

عزیزکم  جات خالی امشب منو بابایی دوتایی رفتیم بیرون دور زدیم و شام خوردیم هوا که نگو عالیه عالیه من عاشق هوای خنکم ...جات خالی رفتیم و روی یه تخت نشستیم  امــــــــا چشــــمت روز بد نبینه تا نشستیم و داشتن شام و میاوردن یه خانواده ٥ -٦ نفری اومدن درست روی تخت کنار ما نشستن منم حســــــــاس جای شلوغ سختمه بشینم وغذا بخورم حالا این که خوبه بلند بلند حرف میزدن و جلوی حرف زدن ما هم گرفتن و تازه زنگ زدن ٤-٥ نفر دیگه هم اومدن تخت کناریشون ...من نمیدونم این همه تخت خالی چرا کنار ما نشستن مگه جا قحطه ...ای بابا خلاصه آخه نی نی من مامانی یه کم حساسه دوست نداره جایی که میره برای خوردن شام شلوغ باشه ... روی یه تخت دیگه اونور تر یه مامان و بابا بودن و یه دختر٣ ساله که مامان بهش میگفت شعر بخون و ازش فیلم میگرفت ..دختره هم پر از ناز و ادا نازی خیلی  با مزه بود خلاصه با این همه تفاسیر  خیلی خوش گذشت بابایی با اینکه امشب کار داشت ولی به خاطر من کاراشو گذاشت برای فردا  که امشب بریم بیرون  و با حال بود یادم نبود عکس بندازم  ...   فسقلی بابایی خیلی خوب و مهربونی داری حالا انشاا ... اگه بیای میبینی من عاشق باباییت هستم ..بهترینه                ....راستی عزیزم یادم رفت بگم مامان جون اینا  (مامان مامان ) امروز صبح از کربلا برگشتن یادم رفته بود بهت بگم به سلامتی برگشتن و امروز زنگ زد و گفت که احتمالا آخر هفته بیان پیشمون هوووووووراااا انقدر دلم براشون تنگه که نگو تازه شاید دایی و خاله هم بیان کلا روز خوبی بود عزیزم ....

 

                                             

 

        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مریم مامان نخودچی
28 فروردین 91 6:55
حسناسادات
28 فروردین 91 10:08
حسناجون تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده. میشه بهش رای بدین؟ رای گیری از هفته اول اردیبهشت ماه شروع میشه. http://noruz1391.niniweblog.com
♥ مامان آینده ♥
30 فروردین 91 20:50
سلام مامان مهربون خوبی؟! وبلاگ قشنگی دارید انشالله یه روزی نی نی ناز خودتو در آغوش بگیری.. منم فعلا نی نی ندارم ولی براش یه وب زدم خوشحال میشم بیای پیشمون
مامان ریحان عسلی
31 فروردین 91 2:59
سلام رای گیری شروع شده هم اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم http://noruz1391.niniweblog.com/post691.php
♥ مامان آینده ♥
31 فروردین 91 11:52
سلام مهربونم...! خوبی؟! واااای خیلی خوشحالم کردی با اومدنت.......! مرسی گلم انشالله به زودی ِ زود شما هم نی نی ناز خودتو عاشقانه در آغوش بگیری....... راستی قصد نداری مامان شی؟! خانومی با تبادل لینک موافقی؟!
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
31 فروردین 91 23:35
ایشالله نی نی زود بیا برین با هم رو یه تخت خالی3تای تون
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
2 اردیبهشت 91 0:32
بیا عزیزم
مامان سوگل
2 اردیبهشت 91 10:25
ای جونم، ناراحت شدم که شب دو تایی تون خراب شده، و خوشحال که بهت کنار همسری خوش گذشته، ایشالا روزی بشه که بگی سه تایی رفتین گردش
ناشناس
2 اردیبهشت 91 12:42
سلام وب خیلی خوبی داری امیدوارم در کنار خانواده همیشه شادو سر زنده باشی و با اومدن یه فرشته کوچولو این شادی 2برابر بشه به امید ان روز.