ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

** کودک من **

امروز 31 فروردین ...

1391/1/31 16:31
نویسنده : مامانی *نی نی *
557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

 

امروز اومدم برات تعریف کنم ... امروز صبح زود وقتی بابایی خواست بره سر کار بهش گفتم منو ببر خونه مامان (مامان بابا ) آخه مامان بزرگت از شنبه روضه داره به خاطر ایام فاطمیه و میخواست کیک درست              کنه دست تنها بود واسه همین من رفتم کمکش جات خالی عزیزم ..خیلی باحال بود باهم کیک درست کردیم حسابی .... خوش گذشت دم ظهر دیگه اومدم خونه عزیزم  یه کم به کارام برسم  وجارو کنم و ..راستی گلکم این هفته که گفته بودم قرار مامان بزرگ اینا (مامان مامان ) بیان ...نشد و هفته دیگه مبان انشاا... که دایی هم باهاشون بیاد کاش تو هم بودی با دختر دایی بازی میکردی و منم از بازی کردنت لذت میبردم ....

راستی عزیزم مامانی تو خونه خیلی حوصله اش سر میره و تنهاس ....کسل شدم ..کاش بودی و منم سرگرمت بودم روزهای تنهایی من و دلتنگی هام همش با تو و حرف زدن برای تو میگذره اگر اینجا هم نبود برای حرف زدن با تو چی ....؟ من حرفای دلم رو به کی میگفتم ..؟؟ واای عزیزم از این بابت خوشحالم که یه جایی هست که بتونم راحت باهات صحبت کنم ....و از حرف های دلم بگم و یه کم خالی شم ....خیلی دوست دارم عزیزم ....منو بابایی عاشقتیم ....بووووس بازم میام پیشت از این به بعد سعی میکنم بیشتر بیام و باهات حرف بزنم دلم برات زود به زود تنگ میشه و بد جوری به اینجا عادت کردم عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

♥ مامان آینده ♥
31 فروردین 91 19:34
راست گفتی چه خوبه که یه جایی هست که حرفامونو بزنیم اون هم به کسی که هنوز وجود خارجی نداره......! چه خوبه که وقتی بچه مون بزرگ بشه اینجا رو نشونش بدیم تا بدونه چقدر عاشقش بودیم...! و چقدر بی تاب اون لحظه که وجود نازنینشو در آغوش بگیریم.....
♥ مامان آینده ♥
31 فروردین 91 19:34
خانومی توی روضه خونه ی مادر شوهر دعا واسه ما یادت نره...!
مونا مامان کیان
3 اردیبهشت 91 17:34
سلام عزیزم انشاءالله که به زودی مامان میشی ونی نی خوشگلت میاد تو ی دلت حتما توی روضه برای ما هم دعا کن عزیزم نگران نباش به زودی وبلاگت پرمیشه از عکسهای نی نی قشنگت و خاطراتش
مامان مهراد
10 اردیبهشت 91 8:17
برای ما هم دعا کن