ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

** کودک من **

اطلاعیه ...

1391/2/4 12:30
نویسنده : مامانی *نی نی *
555 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی من

عزیزم بازم کم تونستم بیام پیشت عزیزم ... منو ببخش آخه یهو کار مار پیش میاد واسه همین کم

 تونستم ..آخه مامانی (مامان بابا ) گفتم که روضه داره ٥ روز  و من ظهر ها میرم اونجا تا شبم

 هستم واسه این وقت نمیکنم بیام پیشت آخر این هفته هم که مامان جون (مامان مامان ) اینا

 دارن میان وبازم کمتر میتونم بیام آخه خیلی کار دارم قول میدم کارام تموم شد و بیام پیشت و برات

 بنویسم که چی کارا کردم ..اومدم بهت بگم که من تا شنبه نمیتونم بیام برات چیزی بنویسم و منو

 ببخش که کمتر میام  ولی میام بهت سر میزنم عزیزم حتما حتما هر روز میام بهت سر میزنم ...

 

         خیلی دوست داریم میبوسمت هوارتا ..... زودی بیا پیشمون بووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

عسل
5 اردیبهشت 91 9:53
سلام عزيزم وب قشنگي داري ايشالله كه به زودي طعم شيرين مادر شدن رو هر دومون حس كنيم
♥ مامان آینده ♥
6 اردیبهشت 91 19:34
سلام عزیزم...!! خوبی؟! انشالله عزاداری هات قبول باشه خانومی...... ما رو هم از دعای خیرت بی نصیب نذار...
زهرا مامان قاصدک
6 اردیبهشت 91 20:56
سلام خانمی ؛ امیدوارم زود زود خدا احساس قشنگ مادری رو نصیبتون کنه خوشحال می شم به منو قاصدکم سر بزنید
نرگسی
7 اردیبهشت 91 0:26
قبول باشه ایشالله .. پیشاپیش هم چشمت روشن که مامان اینا میان ..
سحر مامان سورنا بلا
7 اردیبهشت 91 2:15
ایام فاطمیه را تسلیت میگویم مواظب نی نی باش تا خوب برسه...خدایا به همه ِ ارزو مندان هدیه ِ الهی ات را عطا کن....
مامان فاطمه
7 اردیبهشت 91 16:37
سلام عزیز.همیشه سعادتمند باشی.راستی آپم
نرگسی
8 اردیبهشت 91 17:31
مرسی دوستم ..
♥ مامان آینده ♥
9 اردیبهشت 91 11:07
سلام خانوم خانوما...!!خوبی؟! مرسی که میای پیشم دوست خوبم...... چقدر خوب که شما هم کتاب میخونید و اطلاعتتون رو بالا می برید...آفرین به شما پدر و مادر با فکر و شعور
فاطمه سادات
10 اردیبهشت 91 17:00
سلام عزیزم خوبی؟ عزاداری هات قبول بیا پیشم
♥ مامان آینده ♥
11 اردیبهشت 91 0:05
فاطمه سادات
11 اردیبهشت 91 13:57
مائده
12 اردیبهشت 91 12:04
قبول باشه ايشالا التماس دعا