ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

** کودک من **

فدات بشممممممممم...

1391/4/2 1:59
نویسنده : مامانی *نی نی *
511 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربون شکل ماهت بشم ....

سلام کوچولوی قشنگم .....تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com.سلام عزیز دردونه مامان و بابا ...تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com...ببخشید که کم اومدم این چند وقت آخه اصلا حس نوشتن نداشتم ...ولی همش میومدم و بهت سر میزدم ..تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com...میدونی چیه ..فندوقک آخه نیدونم که چی بنویسم و از کجا برات بگممممممممممم ....همه چی رو برات گفتم واسه همین چون نمیدونستم ...میومدم ولی چیزی نمینوشتممممممممم ...منو ببخش ....فدای قلب کوچیک بشم .تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com...منو بخش....فدات شم  خیلی دوست دارم .......یه چند روزی هم هست امتحانامون شروع شده ....همه چی دست به دست هم داد تا من ...نتونم بیام و باهات حرف بزنمم .....برای منو بابایی دعا کن امتحانامون رو همه رو قبول بشیم ...چون دل کوچولوت پاکه پاکه و دعات زود مستجاب میشه .....انشاا.... یه روز میام طولانی برات میحرفم .....راستی عزیزم ....میخوام از اینجا از تمام خاله های نی نی وبلاگی تو تشکر کنم ..که میان و بهم سر میزنن ....همشـــــون رو دوســــــــت دارم تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com و از همشون مـــــمـــــنونــــمممممممم و میرم به همشون سر میزنم تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

بازم میام پیشتاااااااااااا ......یه وقت غصــــــه نخوریــــــــاااااااااااااااااااا ......فـــــنـــــــدوقک الان دیگه نمیدونم چی بنویسم برات .....الان ساعت ٢ شبه و زیاد فکرم به جایی نمیرسه ..ولی حتما میام و باهات حرف میزنم گـــــلــــــم فعلا بابای عزیز دل منو بابایی .....میبوسیمت هوار تا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سپیده
2 تیر 91 2:07
سلام. خوشحال می شم به وبلاگ منم سر بزنید و با نظراتتون دلگرمم کنید. هم اسم هست وبلاگامون
مامان یاس
2 تیر 91 20:17
الهی مادر چقدر قشنگ نوشتی آپ کردم بیا پیشم گل بانو
♥ مامان آینده ♥
3 تیر 91 11:18
سلااااااااام مامان آرزوی مهربون........ خوبی خانومی؟! بابا کجایی دختر نمیگی دلمون تنگ میشه برات آخه؟!؟ خیلی خوشحال شدم که اومدی!!! انشالله همه امتحاناتو با موفقیت پشت سر بذاری و کم کم آماده بشی برای مامان شدن
♥ مامان آینده ♥
3 تیر 91 11:18
میلاد گل رسول و زهرا و علی است زیـرا کـه جهــان خجسته زین نور جلی است مــا را دگـــر از روز جـزا بیمی نیست چون بر دل ما عشق حسین ابن علی است مـژده ای دل خــدای عشـــق رسید شـــاهــــدان را لــقـــــای عــشـــق رسیـد سوم شعبان، ولادت فرخنده مهتر جوانان بهشت و آموزگار شهادت، حضرت حسین بن علی علیه السلام مبارک و خجسته باد.
جیگر مامان
5 تیر 91 19:43
سلام میتونیم لینک شیم؟به وبلاگم سر بزنین.