ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

** کودک من **

خبر خبررررررررر ......

1391/3/11 3:31
نویسنده : مامانی *نی نی *
649 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

 

سلام باز به نی نی خوشگلمممممم

 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

 

گل عسلم خوشگلم جیگرم زندگیم قسقلی ....اصلا همه چی من ......باز من اومدم .....هوووووراااااااامیدونی الان ساعت ٢ شبه دارم برات مینویسم ....یهو دلم خواست حرف بزنم ...گفتم بیام پیشت ....خب از کجا شروع کنــــــــــــم .....تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com   تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

 


آها خب از اینجا میگممم ....تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.comنی نی من ما داریم فردا یعنی امروز هههههه غروب میخواایییم بریم خونه مامان جون ایناااا ...(مامان مامان) انشاا.. به امید خدا ..ساعت ٦ غروب حرکت میکنم ....اون یکی مامان جون هم قراره بیاد ببریم خونه عمه ...بعدش قراره تااااااا دوشنبه اونجا باشیم جیگر مامان ....واااای دلم برات تنگ میشه ..البته دلم برای تمام خاله های وبلاگی تنگ میشه ...تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com.خلااااصه میریم اونجا چون تا بابایی یه تعطیلی درست و حسابی گیر میاره میزنیم میریم اونور...البته بگماااااا بابایی شنبه رو مرخصی گرفته ...قراره وقتی رفتم اونجا ...برم به دوستای مدرسه ام که الان ازدواج کردن سر بزنم ..انقدر دلم براشون تنگیده که نگووووووووووووو..آخه میدونی یکشیون الان ٢ روزه زایمان کرده هوووووووورررررررررررراااااتصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com..یکیشونم الان ٤ ماهو نیمه بارداره .تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com..اون یکی هم ٦ ماهه بارداره ...تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com.میبینی عزیزممممم من عقب افتادم ....هههههه زودی بیا پیشمون که هم بازی اونا بشی باااااااشه ....میخوام برم نی نیشو ببینم ...دلم ضعف میره برای نی نی....وااای ..چه حال میده ...همه اینا رو بهت گفتم که بگممممم من٣-٤روز نیستمممممم که بیام پیشت ولی بیام ..قول میدم زوده زود بیام پیشت خیلی خیلی دوست دارم تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

 

 

                                تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

خب دیگه چی بگممممم ......آها یادم اومد .....چند روز دیگه روز مرده ...یعنی ....روز مرد که روز پدر هم میشه ....یعنی روز بابایی توو .....ما اوجا هستیم ..البته این روز مصادف شده با رحلت امام خمینی ( ره).....من میخوام از همونجا واسه بابایی یه چیزی بگیرمممم .....هنوز دقیق فکر نکردم چی ....اول گفتم عطر ..ولی خب ...بابایی عطر خیلی داره ...حالا دارم باز فکر میکنم ببینم چی بگیرم ....تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com اینم به افتخار بابایی که خیلی خیلی عاشقشم....تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

(( امسال به احترام شهدای ١٥ خرداد از دادن هدیه به آقایان خبری نیست.تا حالا این یک راز بود .بعد از گرفتن کادوی روز زن این خبر را در سطح وسیع منتشر کنید ..))

دیدم جالب بود گفتم بنویسم ....هههههههه.عزیزم کم کم دارم اینطوری میشم..تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدفعلا بای ....و در آخر

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

                                                                                                             

 

 

راستی یادم رفت نظر یادتو نره خاله هااااا        

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامی رادین
11 خرداد 91 12:01
سلام عزیزم . خیلی با مزه بود متنی که نوشتی احتمالا منم برای همسری همینو بفرستم
وبلاگ زیبایی داری . موفق باشی





ممنون عسیسمممممممم ..نظر لطفته ...بوووووووووس ....بازم بیا پیشم .....

بهـــــــــــــار
11 خرداد 91 12:56
سلام عجیجمممممممممممممممم اخی چقدره قشنگ نوشتی خوشبحال نی نی نازت چه مامانی دازهعزیزم خوش بگذره بالاخره ما باید یه جوری از زیر کادو در بریم نه؟
بهـــــــــــــار
11 خرداد 91 13:51
ما هم که دلنازک اخریش براشون میخوریم این همه خالی میبنیدیم اخرشم بهترینو میگیریممن هنوز نمیدونم چی بگیرم؟
نایسل
11 خرداد 91 14:06
نایسل
11 خرداد 91 14:07
اونم در رفتم منم در میرم از زیرش مرسی گلم ایشالا کارمند شم دعا کن
جوجوهای ناز ما
12 خرداد 91 10:44
سلام گلم.خوبی؟ما هنوز ازدواج نکردیم ولی قراره بعد از ازدواج دوقلوی خوشمل بیالیم.مرسی میای پیشم دوست خوبم
♥ مامان آینده ♥
12 خرداد 91 22:55
سلام عزیز دلم......!!! خوبی خانوم خانوما؟! مسافرت خوش بگذره مهربون! زود زود بیا پیشموووووووووووون.........
♥ مامان آینده ♥
12 خرداد 91 22:55
می دهد عیدی رضا(ع) بر شیعیان و دوستانش... جشنی از بهر پسر، شاه خراسان دارد امشب... ولادت باسعادت حضرت امام جواد(ع) بر شما و همه ی شیعیان فرخنده باد. *اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم* *اللهم عجل لولیک الفرج*
مامان ستایش
13 خرداد 91 6:22
سلام عزیز ایشالله همیشه به سفر و خوشی خوش بگذره خانومی
فاطمه سادات
13 خرداد 91 18:08
سلام عزیزم ایشاله به سلامتی بری و بیای
مامان نفس طلایی
14 خرداد 91 23:33
ایشالله که خیلی خوش بگذره ...
بهـــــــــــــار
15 خرداد 91 12:47
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________* عیدتون مبارک
♥ مامان آینده ♥
15 خرداد 91 17:08
زد عشق تو خیمه در دل ما حل شد زتو جمله مشکل ما با مهر علی و آل بسرشت از روز ازل خدا دل ما — ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد.
كاكل زري يا ناز پري
15 خرداد 91 17:28
خوش بگذره عزيزمممممممممممم
کلبه دل
16 خرداد 91 12:05
سلام گلم من هم تازه امروز اومدم سر کار امیدوارم بهت خوش گذشته باشه انشالله خدا بهت یه نی نی خوشگل و سالم بده که سال بعد روز مرد یا پدر باشه برای بابایی خودش کادو بخره
بهـــــــــــــار
16 خرداد 91 13:57
سلام عسیسمممممممممممم خوش اومدی من هم دلتنگت بودم امیدوارم که بهت خوش گذشته باشه
بهـــــــــــــار
16 خرداد 91 14:03
سلام عزیزم برات کامنت گذاشتم نمیدونم اومد یا نه؟ قلبونت بلممممممممممم ما هم دلتنگت بودیم عزیزم یعنی من و مطمئنا وبلاگی های دیگه هم
فاطمه سادات
16 خرداد 91 14:35
خوش اوووووومدی عزیزم راستی امتحانات شروع شده؟
مامان مارال فرفری
16 خرداد 91 16:18
سلام عزیزم متنتون فوق العاده بود موفق باشی با اجازه لینکت کردم
مامان امیرحسین و امیر علی
18 خرداد 91 9:59
سلام وبلاگ قشنگی داری .موفق باشی. و امیدوارم خدا بهت یه نینی سالم و صالح و ساکت بده.
بهـــــــــــــار
18 خرداد 91 12:33
سلام عسیسممممممم برات تلگراف کردم گلم
نایسل
18 خرداد 91 17:08
بهـــــــــــــار
21 خرداد 91 14:35
سلام جیجلممممممممممممممم خوبی؟ من که نمیدونستم گوجه بده خوب منو که میشناسی میدونستم نمیخوردم کهمن این همه چیز گذاشتم کنار اینم روشدوست دالمممممممممم
مامان بهی
21 خرداد 91 18:28
مرسی خانوم بیا اون وراااااا
فاطمه سادات
22 خرداد 91 12:06
سلام عزیزم امروز اومدم وبت آهنگت واسه اولین بار پخش شد برام قشنگه! دلم گرقت
♥ مامان آینده ♥
25 خرداد 91 18:38
سلام گلم...!!! خوبی؟! کجایی نیستی؟!!؟
مامان آینده
29 خرداد 91 18:33
سلام عزییییز دلم خوبی؟وبلاگت واقعا جالبه!یعنی عشقت قابل تحسینه..انشالا اون فرشته ناز زودی بیاد بغل مامان وباباش..آمین بوس بوس
نرگسی
30 خرداد 91 2:39
کجایی دوستم ؟ نیستی ؟ ایشالله که خوب باشی عزیزم ..
♥ مامان آینده ♥
30 خرداد 91 12:44
سلام عزیزم........... خوبی؟!کجایی؟؟نمیخوای برگردی!؟!
♥ مامان آینده ♥
30 خرداد 91 12:44
انسانهای پاک و ساده را با تمام وجود دوست دارم همانهایی که بدی هیچکس را باور ندارند همانهایی که برای همه لبخند میزنند همانهایی که بوی ناب “آدم” میدهند و من باور دارم که وجود نازنینت شایسته دوست داشتن است . . .
ilijoon
31 خرداد 91 0:25
ماماني عجله نكن ني ني جون به موقع اش مياد
♥ مامان آینده ♥
31 خرداد 91 17:40
یه جهان قاصدک ناز به راحت باشد بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد خداوند شب و روز تمام لحظات پشت و پناه تو عزیزم باشد
♥ مامان آینده ♥
1 تیر 91 16:45
شعبان که مه سرور هر مرد و زن است تابان ز وجود جلوه ی چهار تن است هم مولد سجاد و اباالفضل و حسین هم مولد پاک حجت بن الحسن است حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه بر عاشقان خجسته و میمون باد. التماس دعا.
سپیده
3 تیر 91 1:12