ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

** کودک من **

ســـــــــــــــلاااااااااااااااااااااااااام.........

1391/3/9 14:01
نویسنده : مامانی *نی نی *
474 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی وبابایی ...........

سلام کوچولوی قشنگم ببخشید  دیر شد آخه میدونی ....هم حس نوشتن رو نداشتم یعنی نمیدونستم چی بنویسم ...هم.تو این مدت که نبودم یه کم کار داشتم آخه میدونی هفته پیش مامان جون اینا (مامان مامان) اومده بودن و یه ٣ روز بودن و رفتن ...بعدش هم که ما لاس داشتیم چند روز وباز  نشد بیام ....عزیزم..یعنی میومدم وقت آپ نداشتم ..شرمنده گلم ....امتحانم داشتیم البته استاد گفته بود دارید ما هم رفتیم دیدیم نـــــه .....دانگاه تاریخ امتحان رو اشتباه زده بود ....هههههههه .....ما هم که از خدا خواسته بودیم زود اومدیم خونه ههه ...بعد استاد یه کتاب گفته بود بگیرید ...منو بابایی هم به بهانه کتاب گرفتن کلی دور زدیم عزیزم انقدر راه رفتیممممممم که نگووووووووو جات خالی بود فینگیلی من  خیلی خوش گذشت بوووووووووووووس..خلاصه رفتیم و رفتیم و رفتیم تا به یه کتاب فروشی رسیدیم ...رفتیم تو میخواستیم ببینیم ..کتاب رو داره یانه ....همین طور که داشتیم دنبال کتاب میگشتم ....چشمم خورد به چند تا کتاب برای نی نی ...منم که کلا عشق کتاااااااااب...اول با خودم گفتم بگیرم نگیرم چی کار کنمممممممممممم .....یهوووووووو گفتم بزار بگیرم بخونم ...چند تا کتاب گرفتم ...البته قبلا هم گرفته بودم که بخونم و اطلاعاتم رو ببرم بالا که تو عزیز دلم میخوای بیایی به اندازه کافی ....اطلاعات داشته باشم ... و دچار مشکل نشم .من درباره تو خیلی تحقیق میکنم کوچولووووی من ....عکسای کتابا رو برات میزارم که ببینی .....

 

این کتابایی که قبلا گرفته بودمممممممممم بووووووووووووووس عزیزترینم

.

 

اینم کتابایی که این سری گرفتم ...تا بخونمشووووووووووووووووون

 

 

عزیزم ....خیلی وقته قصد کردم که هر چی کتاب برای تربیت کودک هست و به درد بخوره بگیرم ....که انشاا... اگه خدا منو لایق دونست و تو رو بهم داد بتونم به بهترین نحو تو تربیتت تلاش کنممممممم.....

به امید روزی که ...خدا به همه کسایی که منتظر نی نی هستن و یا نی نی میخوان .....یه نی

نی صحیح و سالم و صالح عطا کنه ...الــــــــــهــــــــی آمــــــــــین .....

خیلی دوست دارم .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مائده
9 خرداد 91 15:45
خيلي خوبه كه اهل مطالعه هستي ايشالا كه مطالب اين كتابا برات مفيد باشه و به نحو احسنت ازشون استفاده كني
بهـــــــــــــار
9 خرداد 91 18:31
سلااااااااااااااااااام عسیسممممممم چشم و دلمون روشن خوش اومدی گلم کتابای خوبی گرفتی خیلی بدردت میخوره مبارک باشه ایشاله به سلامتی ازشون استفاده کنی نازم
♥ مامان آینده ♥
9 خرداد 91 18:50
سلاااااااااااام عزیز دلم..............!!!!!

خوبی مامان مهربون؟؟!؟

ممنونم که اومدی عزیزم خوشحالم کردی......

پس این مدت حسابی سرت شلوغ بوده....

به به چه کتابهای خوبی...!!


عزیزم ممنون که اومدی خوشحال شدم ....دوست خوبم ...انشاا... و به لطف خدا

آفرین عزیز دلم...!امیدوارم بتونی به بهترین نحو

این کتابها رو مطالعه کنی و ازشون بهره مند بشی...


مهسا مامان مرسانا
9 خرداد 91 19:44
عزیزم خیلی مادر نمونه ای هستی که از الان به فکر نی نی هستی.....چه دعای قشنگی الهی امین
نسرین
9 خرداد 91 22:04
عزیزم. ایشالا زوذ زوذ خذا نی نیتو بهت عطا کنه. ایده گذاشتن عکس کتابا خیلی مفید بود. مرسی. بوووووووووووووس
بهـــــــــــــار
10 خرداد 91 17:37
سلاممممممممممم گلم خوفی؟
خاله جون
24 خرداد 91 13:02
سلام انشاالله خدا خیلی زود یکی از فرشته هایش رو برات زمینی کنه مرسی که عکس کتابها رو گذاشتی پیش ما هم بیا خوشحال میشیم
ilijoon
31 خرداد 91 0:27
موفق باشيد مامان جوني
شايان
6 تیر 91 9:16
شاد باشي