ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

** کودک من **

تبریک روز مادر و روز زن ....

1391/2/23 15:44
نویسنده : مامانی *نی نی *
688 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوستای گلم روز مادر و روز زن بر همه ی شما مبارک امیدوارم همه ی ما که نی نی میخوام ...طعم مادر بودن رو بچشیم

 

 

مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که

تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد

و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است،

مادرم تو را عاشقانه دوست دارم

و با تمام وجودم به تو عشق می ورزم

 

وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد. مادر عزیزم روزت مبارک

(( تقدیم به مادر عزیزم ....که بی نهایت دوستش دارم ...و ازش خیلی ممنونم ....))

 

 

 

مادرم ای بهتر از فصل بهار

مادرم روشن تر از هر چشمه سار

مادرم ای عطر ناب زندگی

مادرم ای شعله ی بخشندگی

مادرم ای حوری هفت آسمان

مادرم ای نام خوب و جاودان

مادرم ای حس خوب عاشقی

مادرم خوشتر ز عطر رازقی

مادرم ای مایه ی آرامشم

مادرم ای واژه ی آسایشم

مادرم ای جاودان در قلب من

مادرم ای صاحب این جسم و تن

مادرم می خواهمت تا فصل دور

مادرم پاینده باشی پر غرور

مادرم روزت مبارک ناز من

مادرم تنها تویی آواز من

 

دوســــــتون دارم .......انشاا... همی ما طعم خوب مادر شدن رو بچشیم ..باتوکل به خدا .........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان آرینا موفرفری
23 اردیبهشت 91 15:52
روز زن مبارک.انشااله به حق این روز شما هم به زودی طعم شیرین مادر شدن را می چشی عزیزم.
کلبه دل
23 اردیبهشت 91 16:32
سلام گل من روز زن مبارک انشالله خدا به زودی زودیه نی نی سالم به شما بده
نانازیا
23 اردیبهشت 91 16:39
سلام شما هم بیاین برای کوچولوتون توی نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها یه خونه درست کنین شاد باشید www.nanazia.ir نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها
فاطمه سادات
25 اردیبهشت 91 12:27
سلام عزیزم قالب جدیدت مبارک خصوصی داری
مامان بهی
26 اردیبهشت 91 16:00
روزت مبارککککک
بهـــــــــــــار
26 اردیبهشت 91 19:09
سلام من بهتون روز زن رو تبریک گفتم چرا کامنتم نیست؟نکنه نیومده؟
مامان بهی
27 اردیبهشت 91 16:48
عسیسم بیا پیشم رمزم خصوصی برات گذاشتم
مامان الی
28 اردیبهشت 91 12:19
روز تو هم مبارک گلم ایشا... مامان بشی جیگر تا این روز مفهوم بیشتری برات پیدا کنه ایشا..............
فاطمه سادات
29 اردیبهشت 91 16:26
عزیزم ایشالا زودتر بری ببینی خیلی قشنگه شیراز هم قشنگه اصفهان جاهای قشنگش که من رفتم بهت توصیه میکنم حتما اگه رفتی بری پل خواجو-باغ پرتدگان-باغ گلهامخصوصا اردیبهشت ماهش-سی وسه پل-هتل شاه عباسی-میدون امام
مامان بهی
30 اردیبهشت 91 12:03
دیر اومدی خانوم خانوما رمز همین اخرین پستم بود که برداشتمش
فاطمه سادات
30 اردیبهشت 91 21:50
ممنون عزیزمآره راحت میشم کلک دیگه فک کنم داری آماده میشی واسه نی نیا؟
مامان منتظر
1 خرداد 91 0:32
سلام ...قالب وبلاگت مبارک.ایشالا که سال دیگه خودتم مامانی عزیزم و به زودی نی نیتو بغل میکنی در ضمن مرسی که به من سر میزنی واست دعا میکنم همیشه
نایسل
1 خرداد 91 1:44
قربونت برم اسم تو الهام مامان آینده است دیگه نه
نایسل
1 خرداد 91 1:45
قالبتم مبارککک خانوم خیلی خوشگل شده وبت خیلی
ilijoon
2 خرداد 91 21:12
مامان یاس
4 خرداد 91 20:15
شب آرزوها، شب اجابت است، شب مغفرت است. از کف ندهیمش… آرزوهایت برآورده باد محتاجم به آرزویی نیک التماس دعا دعابرای فرج اقا یادمون نره به یاد شهدای خرمشهر هم باشیم صلوات
مامان ستایش
6 خرداد 91 10:22
روز مادر بر شما مبارک گلم من آپم مهربون
نایسل
6 خرداد 91 15:48
ایشالا عسیسسسسسممم بوسسس
نایسل
6 خرداد 91 15:49
اگه تو ارزویی پس الهام کیه گیج شدم
♥ مامان آینده ♥
7 خرداد 91 22:36
دوستاي خوب مث ستاره ها ميمونن... حتي وقتي نمي بينيمشون باز هم سر جاشون هستن!!
مامان یاس
8 خرداد 91 17:23
………@.@@ ……@..-...•..@ ……@....ﮞ...@ ….…\———————————————————————/ ……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/ ....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! / …\——————————————————————————/ منتظرمااااااااااااا ....……___ ..___\ ][ /__ (_ ___׀׀_ __) ...Ŏ…..… Ŏ ._________________ |..ШШШШШШШШ.......| |....| |.........| |.....| |__|__|_____|__| __̠| ..... ŎŎ………. ŎŎ