ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

** کودک من **

تصمیم..

1391/2/13 21:27
نویسنده : مامانی *نی نی *
826 بازدید
اشتراک گذاری

سلام   

بازم اومدم عزیزم ....خوبی ؟ ...اومدم بهت بگم که امروز نشسته بودم با خودم فکر کردم که دیگه قالب وبلاگت تکراری شده تصمیم گرفتم  عوضش کنم ...این شد که اومدم و قالب وبلاگت رو عوض کردم البته چند تا از دوستای نی نی وبلاگی گفته بودن ولی تا الان نشده بود ...عزیزم ...خوشت میاد از قالب وبلاگت جیگرم ..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر خوشت نیومده بگو برات عوضش کنمااااااا....... در هر صورت فسقلی من / امیدوارم که خوشت اومده باشه ...نی نی من توی روز .انقدر بهت فکر میکنم که نگوووو  یه امروز ظهر نت مامانی قطع شده بود انگار ارتباطم باهات قطع شده بود بدجور دلتنگ تو و نی نی وبلاگ شدم به بابایی گفتم اونم رفت برام وصل کرد.بازم ممنونم ازش  بعدش من اینطوری شدم ....

خیلی دوست دارم کوچولوی  عزیزم.بووووووس زودی بیا پیشمون به خدا هم بگو مامانم زیاد طاقت و صبر نداره هر وقت خواستن زود منو بهشون بده ...باشه گلم ....؟؟؟؟

 

 ..الانم میدونی دارم چی کار میکنم  در حال شام درست کردن  هستم عزیزم کاش بودی و ٣ تایی شم میخوردیم دور هم ....چه حالی میداد ... این بود حرفای مامانی با گلش که خیلی دوستش داره ....میبوسمت بی نهایت .......بوووووووووس

راستی بذار عکس بابایی و خودمم بذارم برات   

 

 

                      تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com         تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
14 اردیبهشت 91 13:29
ممنون گلم ایشالله
مائده
14 اردیبهشت 91 18:41
اميدوارم به زودي يه ني ني خوشدل بياد تو دلت.عكستونم
نرگسی
14 اردیبهشت 91 23:56
قالب نو مبارک ..
مریم مامان نخودچی
15 اردیبهشت 91 14:34
بهـــــــــــــار
15 اردیبهشت 91 19:20
سلام عزیزم چن بار اومدم برات نظر بذارم نمیدونم چرا نمیشد قالب جدید هم مبارک دوست خوبم امیدوارم که همیشه شاد باشی
مامان نفس طلایی
15 اردیبهشت 91 22:40
مامان الی
16 اردیبهشت 91 10:56
سلام عزیزمممممممممممم خیلی قشنگ شده وبلاگت نی نی هم حتما میپسنده بوسسسسسسسسسسس
نسرین
16 اردیبهشت 91 11:14
قالبت خیلی قشنگه عزیزم. منم دیشب وبم قطع بود خیلی خیلی حالم گرفته بودم. حالا فک کن اگه واقعا بچمون بود چه حالی داشتیم.
مامان یاس
16 اردیبهشت 91 17:36
سلام سلااااام خوب هستیید اومدم خبر خوبی بدم یه مسابقه مسابقه مخصوص مامانها وباباها حتما بیایین بخونین منتظر پیشنهادات ونظراتتون هستم.
حسناسادات
16 اردیبهشت 91 19:02
قالب نو مبارک راستی خیلی نازی هااا
زهرا مامان قاصدک
16 اردیبهشت 91 22:28
سلام . حتما فرشته کوچولوتون از قالب جدید وبلاگش خوشش میاد
مامان سوگل
20 اردیبهشت 91 17:36
قالب جدید مبارک خانوم، ایشالا نی نی تون زود زود میاد پیشتون و اونوقت همش سر غذا نخوردش حرص میخوری، اونوقت قیافتون دیدنیه
مامان سوگل
23 اردیبهشت 91 1:05
تمام عالم امکان فدایت ای مادر تمام عمر میکنم دعایت ای مادر تمام روزی من از دعای خیر تو بود وحاضرم که دهم جان برایت ای مادر چه خواب های قشنگی زقصه های تو دارم وتا ابد من مسکین گدایت ای مادر چه گیسوان سپیدی چه درد های زیادی واز خدا طلبم من شفایت ای مادر چه رنج ها که کشیدی برایم ای مادر چکار کرده ام عمری برایت ای مادر هزار بوسه به دستت برای این همه مهر هزار یاس سپیدم به پایت ای مادر روزت مبارک
مریم مامان نخودچی
23 اردیبهشت 91 7:13
بهترین بخش بچه بودن زمانی بود که روی کاناپه خوابمان میبرد و فردا به صورت جادویی ، روی تخت بیدار میشدیم ! عزیز دلم روزت مبارک
♥●•٠·˙ღ✿عارفه♥●•٠·˙ღ✿
30 اردیبهشت 91 16:35
عکس خودتو بذار دیگه
كاكل زري يا ناز پري
3 خرداد 91 18:03
آخي خانومي انشاالله تا اراده كني ني ني ناز مهمون دلت بشه ولي اگه هم بياد حالا حالا ها نميتونه باهاتون شام بخوره هاااااااا