ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

** کودک من **

خواب دیدن من و همسرم.....

1391/6/4 15:49
نویسنده : مامانی *نی نی *
741 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام  جیگر من و بابا

 

سلام نی نی و فرشــــته ناز نیومــــدمون ....میدونی دیشـــــب  که برگشـــــتیم و اومدم تو وبــــت برات نوشتم ....میخواستم اینا رو هم بگم یادم رفت .... ((مامانی تو  چند وقت پیش خواب دیدکه تو خواب داشتم به یه نفــــر میگفتــــم برای اینکه نی نی خوشمل و سالم و ناز بشه باید چی کار کنم بهم گفتن این دو تا ســـــــوره رو بخـــــون ....حالا نمـــــیدونم به کی گفتــــــم ...بعــــــد صبحـــــــش وقتی بلند شدم هر چی فکر کردم یادم نیومـــــد که اون تا ســــــوره چی بود خیلی خیلی فکر کردم ولـــــی یادم  نمیـــــــادششششش چـــــقدر بــــــــد ......بعد ...وقتــــــی رفتم خونــــــه مامان جون اینـــــا اونجا تعبیر خواب داشــــــتن تعبیـــــرش رو دیدم نوشته بود که خواندن دعــــــا خاص یعنی صــــاحـــــــب فرزنــــــدی میشـــــــوید .....بعد شـــــب وقتـــــی خوابیــــدیم فردا صبحش شوهـــــرم بیــــدار شد رفت سراغ تعبیر خـــــواب ...گفتم چی خواب دیدی گفت خواب دیدم که یه جا یه مجلس گرفته بودیم و من داشتم یه دعـــــــــا میخونـــدم...رفت تعبیـــــرش رو نگاه کرد بازم معنیش همون بود ...نوشته بود خواندن دعا خاص در خــــــواب یعنی صاحــــــــب فرزنــــــدی میشــــــوید .....واااااااااااااااااااااااااااااااااااای کوچـــــولوی مـــــــن اگر بدونـــــــــی ....وقتی تعبیر این خواب با خـــــواب من یکی دراومد چقـــــــدر ذوق زده شدم .....برای هــــــمین یه کـــــم امیدوارم ....خدایا امیدم رو نا امید نکن ....و انتــــــظارمون رو به پایان  برســــــون میترســـــم طاقـــــت طولانـــــی شدنـــــش رو نداشـــــته باشم ....خـــــدایا ...تو بخوای تمــــــومه ....برامــــون بخواه ..امیدوارم که زودتــــر خوابــــــمون تعبــــــیر بشه و یه نی نی سالم و صالح بهمون بدی ....خدایاااااااااااااااااااااااا شکرتتتتتتتتتتتت.

اینم از خواااااااااااااااااااااااب منو بابایی ...زود بیا و خوابـــمـــــون رو تعبیر کن ...منتظرتیم .....بوووووووووووووووس برای تو نی نی ناز من

 

دوســـــــت داریـــــم بـــــــی نهایـــــــتتصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان نفس طلایی
4 شهریور 91 16:49
خیره انشالله برو خصوصی
نرگسی
4 شهریور 91 21:16
سلام عزیزم .. شرمنده اگه نیومدم پیشت .. ایشالله که زودی نی نی میاد پیشتون ..
عارفه
4 شهریور 91 21:18
به سلامتی عزیزم
مامان مهراد
5 شهریور 91 0:09
مامانی
5 شهریور 91 7:09
خدا ایشالا یه نی نی ناز وسالم بهت هدیه کنه
مامان جونی
5 شهریور 91 10:55
سلام مرسی که بهم سرزدی انشاالله به زودی زود خوابت تعبیر میشه و یه کوچولوی سالم و صالح خدا بهت میده توی یک کتاب خوندم اگه سوره ی یاسین رو به نیت بچه دار شدن بخونید جواب میده... برای منم دعا کن که خدا مقدمات بچه دار شدنمو فراهم کنه
مامان زهره
5 شهریور 91 14:11
عزيزم انشاء الله در واقعيت روي گل ماهشون را ببيني



**سلام انشاا... بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهشونم**

آنا
5 شهریور 91 15:51
عزیزم انشالله که خوابتون خیره و همون که گفتی باشه انشاا...
شاه نی نی (بانوی مهر )
5 شهریور 91 17:29
امیدوارم که تا آخر همین امسال مامان میشی و خوابت تعبیر میشه به لطف خدا امید داشته باش.



** سلام ممنونم...انشاا... که همین طور بشه...امیدوارم به لطف خدا ....**

مامان بهی
5 شهریور 91 21:50
ایشالله که خوابت به زودی زود تعبیر بشهههههههههه
زیارتتم قبول همیشه به سفر و خوشییییییممنونم که سر زدی آرزو جونممممممممممم



*سلام .ممنون امیدوارم که تعبیر بشه ...ممنون اونجا همه اومدن تو ذهنم و برای حاجت روایی همه دعا کردم اگر قابل باشم....*

mamani
6 شهریور 91 0:39
salam khanom gol enshalah khoda khabeton ro bebehtarin vajh tabir mikoneh ziarateton am ghabol
مامان نیایش
6 شهریور 91 10:55
سلام عزیزم ممنون پیش ما اومدی ان شا الله که خیره و به زودی صاحب یه کوچولوی ناز و سالم و البته صالح میشید به خدا توکل کن عزیزم



* خواهش میکنم عزیزم ....کاری نکردم ...ممنون توکلم به خداس هر چی اون بخواد همون میشه

نسرین
9 شهریور 91 10:04
ایشالا خیره گلم. خصوصی داری
کلبه دل
9 شهریور 91 10:37
انشالله گلم خدا هیچ وقت بنده خودشو ناامید نمیکنه انشاالله یع نی نی سالم میده
مامان الی
9 شهریور 91 14:50
سلام عزیزم ایشا... زودی میاد و دلت شاد میشه بوسسسسسسسسسسسس
مامان منتظر< هانی>
9 شهریور 91 17:23
سلام مرسی که به یاد من هستی و بهم سر میزنی امیدوارم که طبق خوابی که دیدین دامنت سبز شه و زود زود نی نی بیاد تو دلت الهیییییییییییییییی امین خیلی وقته حوصله ندارم فعلا باید قید بچه رو بزنم خیلی ناراحتم بعد تو وبلاگم توضیح میدم برام دعا کن
مامان منتظر
9 شهریور 91 17:28
با اجازت لینکت کردم عزیزم