ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

** کودک من **

این روز ها و من ....

1391/7/20 12:27
نویسنده : مامانی *نی نی *
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...

یه چند وقتیه نیومدم یعنی میومدمااااااااا ولی چیزی ننوشتم..آخه حسش نبیدددددددههههههههه

یه چند وقتسه سرم گرمه ...مشغولم.حتما میخوایید بدونید چرا الان میگم

یه چندروزی که مامان جونم اینا اومدن خونمون....منم که کیفم کوککککککک بعد یه خبر دیگه....

اول یه کم فکر کنید ....

نه یه کم بیشتر ...ببینم میتونید حدس بزنید...

نمیدونم بگممممممممممم نمیدونم نگممممممممممممممم ههههههههههههههخخخنیشخند

چیه دارید سعی میکنید حدس بزنید ..بعید میدونم بتونیدااااااااااااااااااااااا

خب حالا باشه بهتون میگم مــــــــــن یه چند وقتیه دارم میرمممممممممممممممممممممم ســــــر

کار...هووووووووووووووووووووورا از بیکاری در اومدم آخه دیگه خسته شده بودم ....کار حسابداریه ....خوبه

خودم که خیلی دوست دارمممممممممممممممم....

گفتم بیام به شما هم بگم ....یه سه چهار روزی هست که که میرممممممممم....خودش کلی تنوعه

البته اگه خسته نشمممممممممماوه

دیگه چی بگــــــــــــــم؟؟......

آهاااااااااااااااااااا دیگه اینکهاحتمالا تو هفته دیگه بریم تهران...دلم برای خواهرام لک زده ...هر چند همسری

تهران کار داره ولی فکر کنم بتونم خونه ابجی هامم برمممممممممممممم

اینم از این واقعا این چند وقته داشتم فکر میکردم که چی بیام بنویسممممممممم با خودم گفتم اتفاقات

روز مره رو مینویسممممممممممم ..اینم خیلی خوبه ...یادگاری میمونه دیگهمژهبغل

 

دوستای وبلاگی خودم حتما بهتون سر میزنم منو یادتون نره هاااااااااااااااااااااا .....من هر روز یا نهایت یه روز درمیون میام ..ولی خیلی کم پیداییدناراحت

از این به بعد میخوام بیشتر بنویسمممممممممممممممممممخیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
20 مهر 91 12:31
سلام پسرک من در جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده ممنون میشم اگه به آدرس زیر برید و بهش رای بدید ... آدرس و نحوه رای دهی : www.ranking.studio-sky.com وقتی به این آدرس رفتید روی گزینه "انتخاب" کلیک کنید تا صفحه ای با عکس تمام نی نی ها باز شود و شما لطف کنید و به عکس "امیرعلی فروغی" رای بدید.... ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
مامان مهربون فاطمه
20 مهر 91 22:16
سلام..عزیزم ..خیلی خوشحال شدم دوباره اومدی...بوووووس برای تو که خیلی دوست دارم...حتما بیا...زود زود بیا



مامان آینده : سلام عزیزممممممممم مرسی که بهم سر میزنی دوست خوبممممممممممممممم ..چشم به روز دوتا چشمام سعی میکنم زود زود بیام

مامان بهی
20 مهر 91 23:27
وااااااااااااااای آرزو جون خیلی خوشحال شدم که داری می ری سر کارایشالله که همیشه موفق بشی عزیز دلمممممم
تهرانم خوش بگذرههههههه




سلام دوست جووووووووووون ...بهم سر زدیییییییییی ممنونم آره والا دیگه از تنهایی خسته شده بودم ..فکر کنم برام خوب باشه...بام میسی
فاطمه سادات
22 مهر 91 11:09
خیلی خوبه آرزو جون از این به بعد زود زود آپ کن..... راستی مبالکه سرکار رفتنت موفق باشی....
نرگسی
1 آبان 91 17:56
خیلی خوبه که میری سرکار و همین طور اینکه میخوای تند تند بنویسی هورااااااا