ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

** کودک من **

بی خوابی ....

1391/7/22 10:34
نویسنده : مامانی *نی نی *
702 بازدید
اشتراک گذاری

ســــلام ســــلام یــه ســــــلام بـــــارونـــــــیلبخند

سلام الان ساعت 7:30 صبحهلبخند واااااایییییییییییییییییییییی اگر بدونید چه خبره ..گریه..بارون و طوفـــــان

شـــدیددیشب اصلا نتونستم از صدای رعد و برق و بارون درست و حسابی بخوابمممممممممممخمیازه

بارونش خیلی خیلی شدید بود انقدر رعد و برق پشت سر هم میزد تمام اتاقمون تند تند روشن میشد

اوه اوه الانم همین طور دارم تند تند مینویسم دلم یه جوریه ....هوا تاریک تاریک شده ....میخواستم امروز

با آقای همسر برم سرکار ولی خودمونیماااااااااااااا خیلی ترســــیدمتعجب گفتم نمیاممممممممممماز خود راضی خب

واقعاهم میترسیدم دیگه برای همین گفتم دیرتر میرم..

دیشب تا الان سه بار برق قطع شده همه پنجره هارو هم بســــتیم دیگه داشتیم از گرمااااااااااااا خفه

میشدم...ولی خب چاره ایی نبود اگر پنجره ها باز بود تمام پرده هارو باد میبرد....الانم از اونجایی که

پاشدم برم و ترسیدم برم ....بی خوابی زده به سرمممممممممممممخنثی البته تو این اوضاع اصلا خوابم

نمیبره.گفتم چی کار کنم چی کار نکنم یهووووو  تصمیم گرفتم بیام اینجا و بنویسممممممممم

خدا به خیر بگذرونهقهر قلبم داره میاد تو دهنممممممممماسترس باز خوبه اومدم اینجا وگرنه انقدر فکر و

خیال میکردم که نگوووووووووخیال باطل..خلاصه نمیدوستم این وقت صبح چه کنم بهترین فکر بود که بیام وبنویسم تا یه کم از ترسم کم بشه...ویییییییییییییی چه صدایی اومدششششششش گریه

 

-

.gif باران شدید روی شیشه مه گرفته با انگشت قلب کشیدن تماشای بارون از پشت پنجره اتاقم

 

 

 

راستی اینم بگم دارم برای نی نی خاله فاطمه که خبر بارداریش رو داده بودم یه چیزی میبافممممم

نمیگم چی چون میاد و سر میزنه چشمک خودم که خوشحالمممممممم حس میکنم برای نی نی خودم دارم

میبافم  یعنی میاد اون روزی که من برای نی نی خودم چیی ببافممممم افسوسخیلی وارد نیستم ولی خب

بدنیس . قصد فقط اینه که کار دست باشه و یادگاری براش بمونه...آخه نی نی خاله فاطمه یه یکی دو

هفته دیگه به دنیا میاد میخوام تا اون موقع به دستش برسونمممممممم...حس خوبی دارم موقع بافتنش

  ایشاا...اگر  تموم شدعکسش رو میزارمممممممممم ..مژه.

خب همیندوستتوووووووووووون دارم ....قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فاطمه سادات
22 مهر 91 11:12
خوش به حال دوستت که یه دوستی مثل تو داره اینقد بفکرشه.... ایشالا یه روز واسه نی نی خودت ببافی عزیزم



مامان آیندهسلام فاطمه سادات جوووووووووون ممنون عزیزم نظر لطفته ...ایشاا... یه روز نی نی همه منتظرا بیان...

♥ مامان آینده ♥
22 مهر 91 14:55
سلام عزیز دلم خوبی؟! چه خبرا؟! به به خوش به حالتون بارون.......!!!! کاش اینجا بارون میومد...!!! به به خانوم هنر مند...!!! حتما عکسشو بذار ببینیم! انشالله به زودی واسه نی نی خودت بافتنی ببافی...
مامان مهربون فاطمه
22 مهر 91 23:59
سلام..خیلی خوب میکنی میای مینویسی..دلم باز میشه...نگفته بودی اینقدر هنرمندیا...ایشالله به سلامتی رای نی نی خودت ببافی...بازهم بنویس...عالیه
نسرین
23 مهر 91 15:18
عزیزم مطمئن باش به زودی واسه نی نی گل خودت میبافی



مامان آینده ایشاا... عزیزم انشاا... قــــســمت همه به لطف خدا
مامان نفس طلایی
24 مهر 91 13:29
سلام عزیزم منم از رعد و برق می ترسم انشالله زودی واسه نی نی خودت میبافی
نرگسی
1 آبان 91 17:58
عزیز دلمممممممممممممم .. حتما عکسش رو بذار ببینیم دوستم . هنرمندی ها ..
سحر مامان اهورا
2 آبان 91 8:16
سلام خوبی؟ دلم برات تنگ شده بود .از بارون گفتی واز ترسیدن اما منو بردی تو رویای روزهای بارونی شمال.. روزایی که از مدرسه تعطیل میشدم.....واینکه عاشق این ترانه بودم:زیر بارون دیدمت تو خیابون دیدمت..........چه روزایی بود




آخیییییییییی عزیزمممممم ....آره واقعا همه ما یه دورانی داشتیم منم گاهی یاد اون روزا میافتم....یاد خاطرات ...یادش بخیرررررررر