ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

** کودک من **

داریم میریم ...

1391/8/23 23:49
نویسنده : مامانی *نی نی *
538 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممم دوردونه مامان جون و باباییلبخند


الان زیاد وقت ندارم که زیاد بنویسمممممممم آخه یه کوشولو خوابم  میاد  وایییییییییییییییی قربونت

برممممممممم الان فکر کنم تو هفته 7 هستیم البته سن دقیقت 4 شنبه هفته دیگه معلوم میشه چون

قراره بریم سونوگرافی تا من ببینمتتتتتتتتتتت قربونت برمممممممممممبغل

فقط خبر اینکه من امروز بعد از 3 روز نرفتن سر کار رفتم انقده زورم میومد صبح زود از خواب بیدار

بشمممممممممم ولی خب چاره ایی نبودددددددد باید بلند میشدم داشت کم کم زیادی بهم خوش

میگذشت ...ههههههههههههخنده گلکم الان ساعت یه ربع به 12 شبه فردا هم قراره بریم تهران آخه دختر

خاله تو فسقلم داره عروسسسسس میشه تشویقتشویقخوابخواب...برای همین میخواییم بریم البته من یه کم نگران تو بودم

...قرار بود مراسمشون 2 شنبه یعنی دو روز پیش باشه اون روز قرار بود من نرم  آخه اصلا وقت نداشتم از

خانم دکی بپرسم برام ضرر داره یا نه ولی یهویی مراسمشون افتاد 4 شنبه که منم از خدا خواستهنیشخند

قلقلی مـــــــــــــــن عاشقتم دوست دارم اینو بشنوی و بدونی که چقدر دوست داریمممممممممممم فردا

داریم میریم خونه خاله جون اینا نی نی خوبی باشی هااااااااااااااااا محکم بچسب سر جات تا من نگرانت

نشممممممممممم خیلی استرس داشتم که برم یا نه ولی خب دله دیگه نمیرفتم دلم همش اونجا

بوددددددددددددددددد.گل گلی من عروسکممممممممممممممم دوست دارمممممممممممممممممم

خیلی زیادددددددددد .قلب...فقط خواستم بیام یه کوچولو بنویسمممممممممژه تا انشاا... بعد از برگشتن

حسابی میام برات تعریف میکنم به شرط که قول بدی نی نی خوبی باشییییییییی .ماچ..انشاا.... فردا

بریم جمعه بر میگردیم.از خود راضی

راستیییییییییییییییی خاله های وبلاگی نی نی برای نی نی جون دعا کنیدددددددددددد که وقتی میره

سونو همه چی خوب باشه .قهربازنده

 

             خمیازهالان دیگه نمیتونم بنویسممممممممم باید زودتر برم بخوابمممممممم ..

زودی میام پیشتتتتتتتت عسلکم ..خمیازه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نرگسی
24 آبان 91 1:05
مبارک باشه عزیزم .. ایشالله که مشکلی نیست نگران نباش و فقط مواظب خودت و نی نی باش .. خوش بگذره و به سلامتی برید و برگردید ..
دخملی
24 آبان 91 4:22
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدای من نمیدونی چقد خوشحال شدم از اینکه مامان شدی..............من خیلی وقته نت نداشتم خدایا شکرت الهی شکر
نسرین
24 آبان 91 12:05
عزیز دلم ایشالا سفر به سلامت. مواظب نی نی خوشکلمون باشی هااااااا
انا
24 آبان 91 16:41
عزیزم خوش بگذره بهت انشالله عروسی فسقلی خودت بوووس
مامانی
25 آبان 91 19:03
مبارک باشه خانم گل منم تازه مامان شدم فکر کنم اگه خدا بخواد باهم به دنیا بیان هزار تا شاد باش مامان خانم