ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

** کودک من **

نی نی مـــــــــــــــــن ...عاشقتمممممممممم

1391/8/20 11:24
نویسنده : مامانی *نی نی *
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقل جوووووووووونی مامانی ...

سلام عدس مامان  و بابا.... تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

وایییییی قربونت برم که الان فکر کنم اندازه یه عدسی ....آخییییییییییی چه کوشولویی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی..میدونی

گلممممم مامانی امروز نرفت سرکار ...موندم خونه تا یه کم استراحت کنم ...آخه دیروز یه کوچولو نگرانت

 شدم برای همین خواستم یکی دو روزی خونه باشم تا خیالم از بابتت راحت بشه ....نی نی من ...یادت

 باشه به مامانی قول دادی پیشش بمونی ها ..قول دادی محکم بهش بچسبی ....میدونی که سر قولت

 میمونی و خدا هم کمک میکنه و تو رو برام نگهدار میداره چون خدای مهربونم تو رو بهم هدیه داده برای همین خیالم راحته. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی.گل من بی نهایت عاشقتم هر روز که میگذره بیشتر از روز پیش باورت میکنم .و

 بهم عادت میکنم ...از این بابت خیلی خوشحالم .خیلی خوشحالم که یه فرشته کوچولو داره تو دلم رشد

 میکنه و بزرگ میشه و منم شاهد تک تک لحظه های رشدشم و بزرگ شدنش رو حس میکنمممممم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیخدایاااااااااا ازت خیلی ممنونم ...که به من و بابای نی نی این لطف رو

کردی ....عاشقتمممممممم خدای من ....

عدس من هفته پیش که پیش خانم دکی بودم گفت شاید 4 و نیم 5 هفتت باشه الان یه هفته گذشته و تو شدی 6 هفته واییییییییی عسلکم خیلی خیلی دوست داریم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

تو اگر الان 6 هفته باشی اینطوری هستی قربونتتتت تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

 

تو این هفته تو این تغییرات رو میکنی ....

بيني، دهان و گوشها در هفته 6 شروع به شكل گيري مي كنند. رويان در اين هفته سري بزرگ با نقطه سياه كوچكي دارد كه چشمان كودك است. سوراخ بيني، دستها و پاها شروع به رشد مي كنند. ضربان قلب كودك 160 – 100 بار در دقيقه مي زند (تقريباً 2 برابر قلب شما). غده هيپوفيز شكل گرفته و كودك در اين زمان به اندازه يك چهارم دانه عدس است. خلق شما در اين زمان در نوسان است (يك روز غمگين و عبوس و روز ديگر خوشحال). بخشي از اين نوسان خلق بعلت تغييرات هورموني است.

 

اینو بدون عزیزممممممممم خیلی دوست داریم بی صبرانه منتظرم برم سونو تا تو رو ببینمممممممم ...بازم میام وباهات حرف میزنممممممم نی نی کوشولوی خودم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

کاکل زری یا ناز پری
20 آبان 91 11:36
آرزو جون خیلی خوبه که داری استراحت می کنی اصلا استرس به خودت راه نده عدس کوچولو زودی بزرگ میشه خوشحال باااااااااااااااش
نرگسی
20 آبان 91 13:20
سلام مامانی .. کار خوبی کردی که داری استراحت میکنی عزیزم .. وای وای قربون عدس کوچولو
مامان فری
21 آبان 91 12:00
الهی که قربون دل مهربونت بشم مامانی ، خوب استراحت کن و مواظب خودت باش
فاطمه سادات
22 آبان 91 11:38
مرسی عزیزم مواظب خودت باش خوب استراحت کن
مامان بهاره جون
22 آبان 91 18:55
سلام عزیزم شمارومامان بهی به من معرفی کردمن هم اومدم بهتون سربزنم وب بااحساسی دارید درضمن حس قشنگ مادرشدن وهم بهتون تبریک میگم ان شالله نی نی تون هرچه زودترصحیح وسالم بیادپیشتون اگه اجازه بدین لینکتون کنم الته اگه اجازه میدین؟ خوشحال میشیم به وب دخمل من هم یه سری بزنید.
انا
22 آبان 91 23:02
فدات بشمممم با این تفسیرایی که از نی نی جیگر کردی بوووووووووووس انشالله که این 9 ماه بهترین روزهای زندگیت باشه
سحر مامان اهورا
23 آبان 91 8:30
خوبی مامانی؟عدسک چطوره؟
مامان مارال فرفری
23 آبان 91 23:39
سلام آرزو جون جون عدسک خوبه ؟تا چشم بزاری بدنیا میاد براش تعریف میکنی