ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

** کودک من **

سلام هدیه آسمونی من ....

1391/8/17 15:02
نویسنده : مامانی *نی نی *
702 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی قشنگم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

سلام هدیه آسمونی من . سلام قشنگترینم ....سلام فرشته کوچولی مامانی... تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی.

دلبندم ...هنوززززززززززز باورم نمیشه ....هنوزم گاهی یادم میاد باورم نمیشه که الان تو تو دلمی اون تو داری چی کار میکنی عزیز دلممممممممممم . تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی...هر کاری میکنی فقط سالم باش و سفت بچسب

بهم تا وقتش برسه و من با تمام وجوووووووووووووودم بغلت کنم و تک تک اون لحظه هارو به یاد داشته

 باشم که چقدر منتظر این لحظه بودم منتظر تو آغوش کشیدنت و بوسه بارون کردنت ....تو بهترین هدیه از طرف خدا برای ما هستی ....خیلی خیلی خیلی خوشحالم که بلاخره اومدی تو وجودم  از خدا ممنونم که گذاشت این حس خیلی زیبارو هم منم تجربه کنم .. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

ادامه مطلب رو دوست دارید بیایید بخونیددددددددددد دوست جونی هاممممممم

 

عزیزززززززززززززز دلمممممممممممممم هر وقت بهت فکر میکنم حس خوشحالی عجیبی ته دلم دارم ....

مامان جونم مامانی قراره دو هفته دیگه بره سونو .تا خیالش بابت زدن قلبت و اینا

 راحت بشه البته شایدم دیرتر برم که خیالم راحت باشه یه وقت نرم بگن زود اومدی ..قول بده تو که اون

 هستی همه چی مرتب باشه همه چی خوب باشه تا مامانی رو از این خوشحال تر کنی ...دارم رو

 شماری میکنم تا برم سونو و ببینمتتتتتت میدونم خیلی ریزه میزه هستی الان ولی با تمام وجود میخوام

 ببیمت ....دلم میخواد خیالم از بابتت  و از جات که همه چی رو به راهه راحت بشه ....اون موقعه اس که

 باید ا خدابیشتر از پیش ممنون باشم بابت تو ....نی نی من ...میدون مامانی با اینکه الان یه هفته اس

 فهمیده تو اومدی..کلی تو ذهنش برات نقشه کشیده ...البته این کارو به تنهایی نکردم بابایی هم همراهیم میکرد تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی. فسقلی یه بابای خوبی داری من انقده عاشقشممممم خیلی مهربونه خیلی هوامو داره حالا بیای خودت میبینی که بهترین بابای دنیاسسسسس دوست دارم روزی ٢٠٠ بار بهش بگم عاشقم البته میگمااااا تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی..از قبل برات چند تا اسم در نظر گرفتیم ...انشاا... هر چ که هستی دخمل هستی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازییا گل پسر.. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی.فقط فقط سالم باشی ....منو

 بابایی همش درباره ات حرف میزنیم میگیم الان چقدری شدی ...داری چی کار میکنی ....و خلاصه کلی برات نقشه داریم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیپس سعی کن و از خدای مهربون بخواه که تو رو صحیح و سالم بزاره تو

بغلمون ...گلکم راستی دیروز و پریروز خونه مامان جون

 (مامان بابا ) بودیم مامان جون حالش زیاد خوب نبود رفته بودم پیشش کمکششش

 باشمممممم ....برای تو هم یه لباس زمستونی گرفته با جوراب  فدای تن کوچولوت برمممممم..انقده

خوشملننننننننننننن که حد نداره عمه هم برات یه جغجغه گرفته ...انشاا... به وقتش عکسش رو

میزارم...یه چیزی گرفته برات که هم دخملباشی یتونی تنت کنی هم پسر ...خیلی ازش تشکر

 کردممممممممممم ....الهییییییییییی ...راستی گلکم رفتم برات کاموا گرفتم از مدل پتوت برات کلاه ببافم

 که با پتوت ست بشه هر وقت میبریمت بیرون ست کنم براتتتتتتتتتتت وایییییییییییییییییی فدات

 عزیزممممممممممممممم ....قربونت که الان دیگه میدونم کی میای انشاا... خانم دکی گفت تخمینی

 تاریخ زایمان ٩ تیر میشه ....برای همن میخوام برای زمستونت شروع کنم ببافم . تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی..انشاا... که همه چی خوب باشه توکل به خدا .خیلی خیلی خیلی دوست داریم ....بازم میاممممممممممممو بزات تعریف میکنم الان مامان جون اومد خونمون نشد

 دیگه قربونت برمممممممممممممممممممم.......

راستی اینم بگم و برم به گفته دکی اگر الان 5 هفتت باشه الان اینطوری هستی

بابای فسقلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

کاکل زری یا ناز پری
17 آبان 91 17:16
فدات آرزو جون تابلو هست کلی خوشحالی منم از خوشحالیت خوشحالم انشاالله همه چیز خوب و زود سپری بشه گلم نگران نباش تا می تونی به خودت برس عزیزم
فاطمه سادات
17 آبان 91 18:50
ای جااانم چه قشنگّ! راستی بالای صفحه وبت سن تقریبی نی نیو بزن
نرگسی
17 آبان 91 19:52
نرگسی
18 آبان 91 16:56
مرسی عزیزم.. نگران نباش اصلا همونطور که خداجون بهت داده همونطور هم مراقبش هست عزیزم .. تو هم برای من دعا کن دوستم ..




ممنون عزیزممممممممم ...انشاا... که همین طوره ...
توکل به خدا

مطلع عشق
18 آبان 91 20:33
سلام مامان نی نی
خییییییییییییییییلی بهتون تبریک میگم
پست قبلیتون بسیار زیبا بود که خییییییلی منو تحت تاثیر قرار داد........
منو هوایی کرد که مامان بشم
انشاءالله که نی نی تون سالم و صالح بمونه تا آخرش




سلام ...ممنونم که اومدی و سر زدی و نظر گذاشتی ...ممنون ..واقعاااااا هنوز هم خودم وقتی میخونمش هنوز باورم نمیشه ...یعنی هر چی از خوبی این حس بگم کم گفتم ...انشاا... که قسمت همه بشه ...

فرزندما
19 آبان 91 11:35
انشالله به سلامتی... خیلی خوشحال شدم.......
♥●•٠·˙عارفه منتظر نی نی♥●•٠·˙
24 آبان 91 0:01
مباااااااااااااااارک باشه تو هم مامان شدی برام دعا کن