ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

** کودک من **

من اومدم با عکس اومدم ...

1391/9/7 19:09
نویسنده : مامانی *نی نی *
790 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممم عشق مامانی

((اول از همه به دوست جونی خودم آنا جوووووووووووووووووووون تبریک میگم که امروز فهمید مامان شده و نی نی اومده تو دلش تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی..هوووووووووووررررا . تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی.وایییییییییییییییییییی انقده خوشحالم براش

 که نگوووووووووووووووووو بازم میگم مبارکت باشه عزیزممممممم...انشاا.. نی نی

خوشملت تا ٩ ماه بهت بچسبه ..وییییییییی امروز اس دادم ازش پرسیدم خیلی خوشحال بود خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت .بووووووووووووس به دوست جونم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی.اینم تقدیمبه نی نی تو تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی))

 

 

خب حالا ...خوبی ؟ اون تو بهت خوش میگذره عزیزکممم .....؟

انشاا.... هر جا که هستی صحیح و سالم باشی و سفت بچسبی بهم تا ماه ٩ باشه گلمممممممم ؟

فندوقم مامانی دو سه روزه اصلا اشتها به هیچی نداره ...مخصوصا برنج و مرغ ...اصلا اسم غذا میاد سیر میشمممممم ...گرسنمه هاااااااااااا ولی وقتی اسم غذا میاد انگار سیر سیرم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی...واییییییییی عزیزم امروز یه کم ضعف کردم چون دیشب نتونستم درست شام بخورم امروزم نتونستم ناهار بخورم ..ولی به جاش به میوه علاقه پیدا کردم بیشتر از قبل ....انگار معدهام همش پر و سنگینه .یه کم بی حال شدم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیدیروز که رفتم دکی از سری قبل نیم کیلو کم کرده بودم ...برایهمینه که اشتها ندارم به غذا .....فدای سرت قربونت برمممممممممممممم  یه کم دیگه بگذره خوب میشه انشاا... سعی میکنم با چیزای دیگه جبران کنم ...عوضش این سختی ها هم شیرینه چون تو دردونه من تو دلمی . تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی..برای همین میارزه این چیزا رو تحمل میکنم بوووووووووووووووووووووووووووس خیلی دوست داریممممممممممممممم .. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی..راستی گلم میخوام برات عکس بزارم عکس سونو گرافی که رفتم ....این عکس تو عزیز دلمونه که ٥ میلی متری دورش خط کشیدم که معلوم باشی فدات بشمممممممممممم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

 

اینم عکس کلاهی که برات بافتم یادته عزیزم برات پتو بافته بودم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیسبز رنگ ...ازمدل همون کاموا برات کلاه بافتم که وقتی میبرمت بیرون با پتوت ست باشه ...عزیز دلمممممم

 

بازم میام پشت عسلممممممممم

فعلا خدانگهدارت تا بازم بیام از خودت بگمممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

انا
8 آذر 91 16:26
سلاممممم دوست خوووووووووووبم خیلی مهربونی یه دفعه دیدم اسمم و نوشتی تبریک گفتی بی نهایت خوشحاااااال شدم اصلا آمادگی نداشتم مرررررررررررررررررسی عشقم انشالله خدا نی نی نیم سانتی رو برات حفظ کنه شیطون خیلی هنرمندی هااااااااااااااااا چه کلته خوشگلیه خوش به حال نی نی چه مامان با سلیقه ای داره
نرگسی
8 آذر 91 16:31
ای جووووووووووووووونم فسقلی .. چقدر خوشگلههههههههههههههه .. مبارکش باشه ایشالله به سلامتی بیاد و استفاده کنه ..
مامان منتظر
8 آذر 91 18:04
سلام به دوستم. عزیزم چقدر نی نی ریزه الهی که جاشو محکم تو دلت نگه داره تا 9ماه. دیدی یک کلاه بافته بودی واسه دوستت خدا نصیب خودتم کرد .خدایا شکرت
مامان فری
9 آذر 91 12:36
خوش به حال نی نی تون با این مامان هنرمند میشه طرز بافتشو به منم یاد بدید تا منم برا نی نیم ببافم
فاطمه
9 آذر 91 14:39
سلام عشقمممممممممم مواظب نی نی گولو باش
♥ مامان آینده ♥
9 آذر 91 17:27
سلام مامان خانوم خوبی؟! تبریک میگم با اینکه دوستت رو نمیشناسم اما خیلی خوشحال شدم براش! انشالله هم نی نی شما هم دوستتون به سلامتی به دنیا بیان از خوشحالیت کلی انرژی میگیرم دوست جونی! چه کلاه قشنگی...! مگه کامواش چه مدلیه که کلاهه اینجوری خوشگل میشه؟؟! میشه عکس کاموا رو بذاری؟!
کاکل زری یا ناز پری
9 آذر 91 22:48
کلاهه چه نازه دستت طلاااااااا
زهرا مامان قاصدک
9 آذر 91 23:56
آفرین به این مامان هنرمند
♥●•٠·˙مامان عارفه♥●•٠·˙
14 آذر 91 21:55
سلام گلم منم خوشحال شدم بخاطر نی نی جونت بیا عکس نی نی منو هم ببین
محمدحسین
15 آذر 91 8:47
سلام انشاالله نی نی کوچولوت صحیح و سالم و قبراق و سر حال به دنیا بیاد و عشق دو نفرتون کامله کامل بشه
فاطمه سادات
19 آذر 91 13:18
سلااااااااااااااااام آرزو جونم خوبی؟ای جاااان نی نیشو ببین چه کوشولوهههه بابا هنرمندیااااااااااا چه خوشگل شده کلاهش به ماهم یاد بدههههه راستی بیا پیشما
مامان نفس طلایی
21 آذر 91 20:55
سلام عزیزم خیلی مبارک باشه خیلی خوشحال شدم چندین بار امدم اما وبت رو باز نمی کرد برام و... یه عالمه بوس واسه مامان و نی نی گلش
د خملـــــــــــی
22 آذر 91 20:53
منم از همینجا به خالــــــه آنا تبریک میگم...