ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

** کودک من **

سلام نی نی نیم سانتی خودممممممممممم

1391/9/1 22:50
نویسنده : مامانی *نی نی *
693 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلممممممممممم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

سلام شیرین عسللللللللللللل

وایییییییییییییییییییییییییی خدایااااااااااااااااااااااااااااااا ممنونم ازت ....کوشولوی من نمیدونی چقدر خوشحالممممممممممممممممممم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیآخه رفتم سونو گرافی اصلا دل تو دلم نبود

 ولی همش میگفتم خدایا توکل به خودت ...تا اینجا همه چی خوب بود از حالا به بعدشم خوب

باشه ....موقع که خانم دکتر میخواست سونو گرافی کنه همش آیه ((فالله خبر الحافظا و هو ارحم

 الراحمین )) اینو همش میگفتم که خدا نگهدارت باشه و سالم باشی ...خدارو شکررررررر ..

خانم دکتر گفت از اون چیزی که میگی کوچیک تره بعید میدونم بتونم نبضش رو ببینم ...منم همش میگفتم ای کاش میشد ..آخه الان تو 6 هفته و 1 روزته عزیزمممممممممممممممم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیو اندازاتم 5 میلی متر یعنی نیم سانت آخییییییییییییییییییییییییییییییی مامانی انقد ذوقید .❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤..خلاصه گفت سعی

 میکنم نبضشم رویت بشه ...بعد گفت دیدمممممممممم گفت با اینکه الان کوچولو ولی نبضشم دیدم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤واییییییییییییییییییییییییی منو میگی داشتم بال در میوردم . تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی..گفتم نمیشه شنید صداش رو تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیگفت نه الان خیلی کوچیکه . تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی..منم تو دلم خدارو شکر همین که تونست نبضت رو بفهمه خدارو

 بی نهایت شکر کردممممممممممممممممم ...

برات نذر هم کردم گلکم انشاا.... برای سال دیگه محرم ...اون موقع خودت 4-5 ماهت میشه واییییییییی با هم میریم نذرت رو ادا میکنیم. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی..دوست دارممممممممممممممم دردونه من .. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیخواستم

 بیام این خبر رو برات بنویسم که چقدر خوشحالممممممممممممممم از مطب که اومدم بیرون زن عمو اس داد ..اون یکی زن عمو زنگید و مامان جون زنگید تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیکه چه خبرررررررررررر میبینی چقدر مهمی عزیز

 دل ...راستی بابایی رو بگوووو بنده خدا دو ساعت رو پاهاش وایساد و منتظر بود تا کارم تموم بشه تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی( این بابابییه البته بگمااا سیبل نداره ریش و سیبیل با هم داره )اومدم بیرون معلوم بود ازچشماش

 که منتظره ببینه من چی میگم وقتی گفتم بابایی بعد گفت حالا باورم داره میشه یه ذوق خاصی ته چشماش بود ...ههههههههه❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤آخییییییی عشق من هنوز باورش نمیشدددددددددد ولی خدارو شکر .....انشاا... دو ماه و نیمه دیگه میریم برای اینکه ببینیم دخملی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازییا پسرررررر تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی البته تا الان

 بیشتری ها میگن تو گل پسری عزیزممممم انشاا... هر چی هستی سالم باشی دختر و پسر اصلا فرقی نمیکنه قشنگم فقط سالم باش تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

میبوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عزیزممم خوشگل مامانی.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤..من و بابایی عاشقتیماااااااااا اینو هیچ وقت یادت نره .

راستی فسقلممممم سنت رو هم زدم بالای وبلاگتتتتتتت بووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

انا
4 آذر 91 14:02
سلاممممممم نبم سانتی خااله فدات بشم عزیزممم خیلی خوش اومدی و ما رو خیلی خیلی خوشحال کردی قول بده همیشه پیش مامان جونی بمونی گلمم مواظب خودت بااااااااااش بوووس
فاطمه
5 آذر 91 21:26
مبارکه عشقمممممممممم بووووووووووووووووووووس به نیم سانتی ات
گل آبی
7 آذر 91 9:27
سلام خانمی عزاداری قبول مبارکه انشالله یه فرزند سالم خدا بهت میده
کاکل زری یا ناز پری
7 آذر 91 16:18
آرزو جان خوشحالم برات که همه چیز خوب بوده زمان داره به سرعت سپری میشه چشم باز کنی این فسقلی تو بغلته
نرگسی
8 آذر 91 16:30
خدارو شکررررررررررررررررررررر عزیزم .. ایشالله به سلامتی ..
د خملـــــــــــی
22 آذر 91 20:52
خوشحالی هاتون خوشحالم میکنه