ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **ثمره عشق *من و همسر **ابولفضل کوچولو **، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

** کودک من **

التماس دعای فراوان

1391/8/30 19:51
نویسنده : مامانی *نی نی *
579 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه نی نی وبلاگی های گلم

دوستای خوبم ...خاله مهربونای نی نی فسقلمممممممممم

الان خیلی دلممممممممم هیئت میخواد یهو دلم رفت تو هیئت و میگم کاش میرفتم ....

آخه امروز یه کم جا به جایی داشتم توی اتاق خوابا ترسیدم بهم فشار بیاد دیگه نرفتممممممم ولی انشاا.... فردا حتما میرم ..به امید خدا

وایییییییییییییییی عزیزانممممممممممم فردا ساعت 3 نوبت سونو دارم خیلی محتاج دعاتونم ممنون میشم

برای من و نی نی نازم دعا کنید که انشاا... همه چی به خیر و خوشی باشه . جای نی نی گلم خوبه خوب

باشه ...من که از اولی که فهمیدم همه چی رو سپردم به خدای مهربون ...خدایی که خودش اینو برام

خواست تا این حس خوب رو بچشمممممم الانم توکل میکنم به خودش ...توکلت علی الله....دعا یادتون

نره انشاا... فردا میام تعریف میکنممممممممممممممممم ...

 

دوستتون دارم خدانگهدار التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نرگسی
30 آبان 91 20:08
عزیزممممممممممم .. نگران نباش دوستم .. فردا منتظرت هستیم که بیای و از نی نی ناز نازی تعریف کنی ..
انا
1 آذر 91 15:07
عزیزم منننن منتظرم تا از نی نی خبرای خوب بیاری بوووووووووووس